OD-20-KT OD-30-KT

OD-29-KT: Netam-fruehauf 0ncr

OD-29-KT Op deze pagina vind je alle informatie over OD–29–KT, een Netam-fruehauf 0ncr 39 327. Het is een open wagen met vast dak uit 1994. De APK van deze 0ncr is vervallen op 09-04-2023 (bijna 2½ jaar geleden).

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OD-29-KT?

infoverkopentools

Specificaties van de OD-29-KT

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Open wagen met vast dak
Merk Netam-fruehauf
Model 0ncr
Type 39 327
Kenteken OD-29-KT, OD–29–KT, OD 29 KT (gespeld: Otto Dirk Twee Negen Karel Theodoor)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 200 cm v. hart asstel
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf 0ncr 39 327 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 17-12-2024 (bijna 9 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 25-11-1994 (bijna 31 jaar geleden)
Datum eerste toelating 25-11-1994 (bijna 31 jaar geleden)
Vervaldatum APK 09-04-2023 (bijna 2½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OD29KT

25-11-1994 Eerste tenaamstelling in nederland
25-11-1994 Eerste toelating
24-07-2019 Vorige aanvang tenaamstelling
09-04-2022 Vorige vervaldatum apk
10-07-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
09-04-2023 Huidige vervaldatum apk
17-12-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Netam-fruehauf 0ncr 39 327 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 30.860 kg
Massa leeg voertuig 8140 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 911 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf 0ncr 39 327 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf 0ncr 39 327 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf 0ncr 39 327 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf 0ncr 39 327 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf 0ncr 39 327 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf 0ncr 39 327 opvragen

APK-gebreken van de OD29KT

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

25-03-2020 14:48 Band beschadigd
25-03-2020 14:48 Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften
25-03-2020 14:48 Rem- of parkeerremkabel / buitenkabel ondeugdelijk
09-04-2021 12:40 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet)
09-04-2021 12:40 Schokdemper werkt niet (goed)
09-04-2021 12:40 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont
09-04-2021 12:40 Rem- of parkeerremkabel gebroken

Schades bekijken van deze Netam-fruehauf 0ncr 39 327.

Bijwerkdatum OD-29-KT

De gegevens van deze Netam-fruehauf 0ncr 39 327 met kenteken OD29KT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Netam-fruehauf 0ncr 39 327?

Schadeverleden van de OD 29 KT

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1994? Of wil je de gedetailleerde waarde van OD29KT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 0ncr 39 327 (OD29KT)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OD-29-KT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OD–29–KT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: WD-29-KT, een Peters Bp 2000 aanhangwagen uit 1989.
  2. Verandering op plek 2: OB-29-KT, een De kraker J.i.t.n.12-27 oplegger uit 1990.
  3. Verandering op plek 2: OG-29-KT, een Krone Sdp 27 oplegger uit 2000.
  4. Verandering op plek 3: OD-49-KT, een Contar B1810lc2s oplegger uit 1994.
  5. Verandering op plek 4: OD-28-KT, een Pacton Txl 339 oplegger uit 1994.
  6. Verandering op plek 5: OD-29-BT, een Kromhout 3 ato-12-27 lk oplegger uit 1993.
  7. Verandering op plek 5: OD-29-VT, een Lamberet Lvfs 3 e oplegger uit 1996.
  8. Verandering op plek 6: OD-29-KS, een Draco Dtta 1200-2000 oplegger uit 1994.

Meer kentekens met O, D, K en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, D, K en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 9 in OD29KT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ODKT-kentekens.

5 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

25-11-1994 (bijna 31 jaar geleden):
  1. OD-28-KT: Pacton Txl 339
  2. OD-30-KT: Floor Fl0 12 27
  3. OD-31-KT: Floor Flsd0 12 24a
  4. OD-36-KT: Dijkstra Drvo 12 27
  5. OD-37-KT: Dijkstra Drvo 12 27

Meer Netam-fruehauf 0ncr 39 327 op voertuig-zoeker.nl

Netam-fruehauf 0ncr 39 327 opleggers

drie Netam-fruehauf 0ncr 39 327 opleggers
Bekijk Netam-fruehauf 0ncr 39 327 opleggers.
negen Netam-fruehauf 0ncr opleggers
Bekijk Netam-fruehauf 0ncr opleggers.
828 Netam-fruehauf opleggers
Bekijk Netam-fruehauf opleggers.

Netam-fruehauf 0ncr 39 327 open wagens met vast dak

één Netam-fruehauf 0ncr 39 327 open wagen met vast dak
Bekijk Netam-fruehauf 0ncr 39 327 open wagen met vast dak.
één Netam-fruehauf 0ncr open wagen met vast dak
Bekijk Netam-fruehauf 0ncr open wagen met vast dak.
84 Netam-fruehauf open wagens met vast dak
Bekijk Netam-fruehauf open wagens met vast dak.

De meest verkochte oplegger-modellen van Netam-fruehauf zijn: Netam-fruehauf Oncrk 22 110, Netam-fruehauf Oncrk 20-110, Netam-fruehauf Oncr 39 327, Netam-fruehauf Oncrk 22-110 a en Netam-fruehauf Oncr 39-327a.