OB-87-SN OB-06-SP

OB-05-SP: Netam-fruehauf Oncr 20-110

OB-05-SP Op deze pagina vind je alle informatie over OB–05–SP, een Netam-fruehauf Oncr 20-110. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 1991. De APK van deze Oncr 20-110 is vervallen op 29-10-2014 (bijna 11 jaar geleden).

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OB-05-SP?

infoverkopentools

Specificaties van de OB-05-SP

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Netam-fruehauf
Model Oncr 20-110
Kenteken OB-05-SP, OB–05–SP, OB 05 SP (gespeld: Otto Bernard Nul Vijf Simon Pieter)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 100 cm v. achteras
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf Oncr 20-110 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 28-08-2003 (ruim 22 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 30-07-1991 (ruim 34 jaar geleden)
Datum eerste toelating 30-07-1991 (ruim 34 jaar geleden)
Vervaldatum APK 29-10-2014 (bijna 11 jaar geleden)

Tijdlijn van de OB05SP

30-07-1991 Eerste tenaamstelling in nederland
30-07-1991 Eerste toelating
28-08-2003 Huidige aanvang tenaamstelling
29-10-2014 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Netam-fruehauf Oncr 20-110 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 14.840 kg
Massa leeg voertuig 5160 kg
Toegestane maximum massa voertuig 20.000 kg
Wielbasis 548 cm
Breedte voertuig 250 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 759 cm
Technische maximale massa voertuig 20.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf Oncr 20-110 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf Oncr 20-110 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf Oncr 20-110 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf Oncr 20-110 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 10.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf Oncr 20-110 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf Oncr 20-110 opvragen

Bijwerkdatum OB-05-SP

De gegevens van deze Netam-fruehauf Oncr 20-110 met kenteken OB05SP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Netam-fruehauf Oncr 20-110?

Schadeverleden van de OB 05 SP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1991? Of wil je de gedetailleerde waarde van OB05SP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Oncr 20-110 (OB05SP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OB-05-SP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OB–05–SP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MB-05-SP, een Honda Xl 250 s motorfiets uit 1980.
  2. Verandering op plek 2: OD-05-SP, een Spier Sgl 110 oplegger uit 1995.
  3. Verandering op plek 3: OB-35-SP, een Van hool S-311/27 oplegger uit 1991.
  4. Verandering op plek 4: OB-06-SP, een Burg Bpo 12-27 Z oplegger uit 1991.
  5. Verandering op plek 5: OB-05-PP, een Atm Oka 15/27 oplegger uit 1991.
  6. Verandering op plek 5: OB-05-TP, een Pacton 3142 d S oplegger uit 1991.
  7. Verandering op plek 6: OB-05-SR, een Dijkstra Ddrvoc 18-28 oplegger uit 1991.

Meer kentekens met O, B, S en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, B, S en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 5 in OB05SP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OBSP-kentekens.

3 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

30-07-1991 (ruim 34 jaar geleden):
  1. OB-06-SP: Burg Bpo 12-27 Z
  2. OB-10-SP: Kennis Cl-1730-2-fb
  3. OB-11-SP: Burg Bpo 12-27 Z

Meer Netam-fruehauf Oncr 20-110 op voertuig-zoeker.nl

Netam-fruehauf Oncr 20-110 opleggers

tien Netam-fruehauf Oncr 20-110 opleggers
Bekijk Netam-fruehauf Oncr 20-110 opleggers.
828 Netam-fruehauf opleggers
Bekijk Netam-fruehauf opleggers.

Netam-fruehauf Oncr 20-110 voertuigen met gesloten opbouw

één Netam-fruehauf Oncr 20-110 voertuig met gesloten opbouw
Bekijk Netam-fruehauf Oncr 20-110 voertuig met gesloten opbouw.
293 Netam-fruehauf voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Netam-fruehauf voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Netam-fruehauf zijn: Netam-fruehauf Oncrk 22 110, Netam-fruehauf Oncrk 20-110, Netam-fruehauf Oncr 39 327, Netam-fruehauf Oncrk 22-110 a en Netam-fruehauf Oncr 39-327a.