OG-04-BN OG-15-BN

OG-10-BN: Netam-fruehauf Oncrp 30-218 a

OG-10-BN Op deze pagina vind je alle informatie over OG–10–BN, een Netam-fruehauf Oncrp 30-218 a. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 1999. Het kenteken van deze Netam-fruehauf is vervallen.

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OG-10-BN?

infoverkopentools

Specificaties van de OG-10-BN

Het kenteken van deze Netam-fruehauf Oncrp 30-218 a (OG10BN) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Netam-fruehauf
Model Oncrp 30-218 a
Kenteken OG-10-BN, OG–10–BN, OG 10 BN (gespeld: Otto Gerard Één Nul Bernard Nico)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 090 cm v. voorste achteras
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf Oncrp 30-218 a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 16-03-2022 (bijna 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 11-08-1999 (ruim 26 jaar geleden)
Datum eerste toelating 11-08-1999 (ruim 26 jaar geleden)
Vervaldatum APK 29-09-2022 (bijna 3 jaar geleden)

Tijdlijn van de OG10BN

11-08-1999 Eerste tenaamstelling in nederland
11-08-1999 Eerste toelating
15-12-2016 Vorige aanvang tenaamstelling
29-09-2021 Vorige vervaldatum apk
28-12-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
31-12-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
16-03-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
29-09-2022 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Netam-fruehauf Oncrp 30-218 a opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 22.850 kg
Massa leeg voertuig 7150 kg
Toegestane maximum massa voertuig 30.000 kg
Wielbasis 873 cm
Lengte voertuig 1372 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1186 cm
Technische maximale massa voertuig 30.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf Oncrp 30-218 a opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf Oncrp 30-218 a opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf Oncrp 30-218 a opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf Oncrp 30-218 a opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf Oncrp 30-218 a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf Oncrp 30-218 a opvragen

APK-gebreken van de OG10BN

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

09-09-2019 16:25 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd
31-08-2021 14:24 Remlicht werkt niet (goed)

Schades bekijken van deze Netam-fruehauf Oncrp 30-218 a.

Bijwerkdatum OG-10-BN

De gegevens van deze Netam-fruehauf Oncrp 30-218 a met kenteken OG10BN (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 13-07-2025.

Wat wil je doen met deze Netam-fruehauf Oncrp 30-218 a?

Schadeverleden van de OG 10 BN

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1999? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG10BN weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Oncrp 30-218 a (OG10BN)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OG-10-BN. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–10–BN één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: WG-10-BN, een Avento Royal 395e aanhangwagen uit 1991.
  2. Verandering op plek 2: OK-10-BN, een Renders Roc 16.18 cc oplegger uit 2007.
  3. Verandering op plek 3: OG-40-BN, een Veldhuizen P27-3 oplegger uit 1999.
  4. Verandering op plek 4: OG-12-BN, een Jumbo Do 270 11 oplegger uit 1999.
  5. Verandering op plek 5: OG-10-FN, een Burg Bpo 12-27 Hrnxx-0 oplegger uit 2000.
  6. Verandering op plek 6: OG-10-BJ, een Veldhuizen P29-2 oplegger uit 1999.
  7. Verandering op plek 6: OG-10-BP, een Veldhuizen P27-3 oplegger uit 1999.

Meer kentekens met O, G, B en N

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, B en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 0 in OG10BN vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGBN-kentekens.

7 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

11-08-1999 (ruim 26 jaar geleden):
  1. OF-30-ZK: Nooteboom Euro-88-04
  2. OG-01-BN: Atm Okh 15/27
  3. OG-04-BN: Renders Roc 12.18
  4. OG-07-BN: Netam-fruehauf Oncrk 22 110 A
  5. OG-08-BN: Lako T 343
  6. OG-12-BN: Jumbo Do 270 11
  7. OG-96-VV: Spier Sgl 390

Meer Netam-fruehauf Oncrp 30-218 a op voertuig-zoeker.nl

Netam-fruehauf Oncrp 30-218 a opleggers

één Netam-fruehauf Oncrp 30-218 a oplegger
Bekijk Netam-fruehauf Oncrp 30-218 a oplegger.
828 Netam-fruehauf opleggers
Bekijk Netam-fruehauf opleggers.

Netam-fruehauf Oncrp 30-218 a voertuigen met gesloten opbouw

één Netam-fruehauf Oncrp 30-218 a voertuig met gesloten opbouw
Bekijk Netam-fruehauf Oncrp 30-218 a voertuig met gesloten opbouw.
293 Netam-fruehauf voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Netam-fruehauf voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Netam-fruehauf zijn: Netam-fruehauf Oncrk 22 110, Netam-fruehauf Oncrk 20-110, Netam-fruehauf Oncr 39 327, Netam-fruehauf Oncrk 22-110 a en Netam-fruehauf Oncr 39-327a.