OG-50-BY OG-58-BY

OG-51-BY: Netam-fruehauf Oncrs

OG-51-BY Op deze pagina vind je alle informatie over OG–51–BY, een Netam-fruehauf Oncrs 22-110a. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 1999. De APK van deze Oncrs is vervallen op 11-11-2014 (bijna 11 jaar geleden).

Wat wil je doen met OG-51-BY?

infoverkopentools

Specificaties van de OG-51-BY

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Netam-fruehauf
Model Oncrs
Type 22-110a
Kenteken OG-51-BY, OG–51–BY, OG 51 BY (gespeld: Otto Gerard Vijf Één Bernard Ypsilon)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 090 cm v. achteras
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf Oncrs 22-110a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 19-04-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 15-09-1999 (bijna 26 jaar geleden)
Datum eerste toelating 15-09-1999 (bijna 26 jaar geleden)
Vervaldatum APK 11-11-2014 (bijna 11 jaar geleden)

Tijdlijn van de OG51BY

15-09-1999 Eerste tenaamstelling in nederland
15-09-1999 Eerste toelating
11-11-2014 Huidige vervaldatum apk
19-04-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Netam-fruehauf Oncrs 22-110a opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 15.470 kg
Massa leeg voertuig 6530 kg
Toegestane maximum massa voertuig 22.000 kg
Wielbasis 705 cm
Lengte voertuig 1076 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 939 cm
Technische maximale massa voertuig 22.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf Oncrs 22-110a opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf Oncrs 22-110a opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf Oncrs 22-110a opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf Oncrs 22-110a opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf Oncrs 22-110a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf Oncrs 22-110a opvragen

Bijwerkdatum OG-51-BY

De gegevens van deze Netam-fruehauf Oncrs 22-110a met kenteken OG51BY (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Netam-fruehauf Oncrs 22-110a?

Schadeverleden van de OG 51 BY

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1999? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG51BY weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Oncrs 22-110a (OG51BY)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OG-51-BY. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–51–BY één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MG-51-BY, een Yamaha Xt 600 motorfiets uit 1984.
  2. Verandering op plek 2: OJ-51-BY, een Obs S345-136l oplegger uit 1995.
  3. Verandering op plek 3: OG-31-BY, een Nooteboom Ct-53-04d oplegger uit 1999.
  4. Verandering op plek 3: OG-71-BY, een Pacton T3-001 oplegger uit 1999.
  5. Verandering op plek 4: OG-50-BY, een Groenewegen Dro-10-10 oplegger uit 1999.
  6. Verandering op plek 4: OG-54-BY, een Burg Bpo 12-27 Srnxx oplegger uit 1999.
  7. Verandering op plek 5: OG-51-DY, een Netam-fruehauf Oncr 39 327 A oplegger uit 1999.
  8. Verandering op plek 6: OG-51-BV, een Veldhuizen P27-3 oplegger uit 1999.

Meer kentekens met O, G, B en Y

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, B en Y als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 1 in OG51BY vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGBY-kentekens.

15 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

15-09-1999 (bijna 26 jaar geleden):
  1. OG-08-DX: Barents Bl-10000-opl
  2. OG-23-BY: Draco Txa 232
  3. OG-24-BY: Jumbo Do 270.vn
  4. OG-26-BY: Zwalve 0.3k 18.36
  5. OG-30-BZ: Van hool 3b2010
  6. OG-31-BZ: Van hool 3b2010
  7. OG-35-BZ: Van hool 3b2005
  8. OG-36-BZ: Van hool 3b2005
  9. OG-40-BY: Tracon uden To.s.1220
  10. OG-49-BY: Netam-fruehauf Oncrs 22-110a
  11. OG-50-BY: Groenewegen Dro-10-10
  12. OG-60-DP: Sdc Tipper
  13. OG-85-DZ: Samro Sr 334 Dcp
  14. OH-38-XT: Samro Sr 334 Dcp
  15. OK-22-ZP: Schmitz gotha Ski 24-10,5

Meer Netam-fruehauf Oncrs 22-110a op voertuig-zoeker.nl

Netam-fruehauf Oncrs 22-110a opleggers

zes Netam-fruehauf Oncrs 22-110a opleggers
Bekijk Netam-fruehauf Oncrs 22-110a opleggers.
twintig Netam-fruehauf Oncrs opleggers
Bekijk Netam-fruehauf Oncrs opleggers.
828 Netam-fruehauf opleggers
Bekijk Netam-fruehauf opleggers.

Netam-fruehauf Oncrs 22-110a voertuigen met gesloten opbouw

vier Netam-fruehauf Oncrs 22-110a voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Netam-fruehauf Oncrs 22-110a voertuigen met gesloten opbouw.
negen Netam-fruehauf Oncrs voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Netam-fruehauf Oncrs voertuigen met gesloten opbouw.
293 Netam-fruehauf voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Netam-fruehauf voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Netam-fruehauf zijn: Netam-fruehauf Oncrk 22 110, Netam-fruehauf Oncrk 20-110, Netam-fruehauf Oncr 39 327, Netam-fruehauf Oncrk 22-110 a en Netam-fruehauf Oncr 39-327a.