OG-33-JK OG-35-JK

OG-34-JK: Netam-fruehauf Onrck 22-110 a

OG-34-JK Op deze pagina vind je alle informatie over OG–34–JK, een Netam-fruehauf Onrck 22-110 a. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2000. De APK van deze Onrck 22-110 a vervalt op 14-03-2026 (over ruim 6 maanden).

Wat wil je doen met OG-34-JK?

infoverkopentools

Specificaties van de OG-34-JK

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Netam-fruehauf
Model Onrck 22-110 a
Kenteken OG-34-JK, OG–34–JK, OG 34 JK (gespeld: Otto Gerard Drie Vier Jan Karel)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 090 cm v. achteras
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf Onrck 22-110 a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 31-01-2017 (bijna 9 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 28-07-2000 (ruim 25 jaar geleden)
Datum eerste toelating 28-07-2000 (ruim 25 jaar geleden)
Vervaldatum APK 14-03-2026 (over ruim 6 maanden)

Tijdlijn van de OG34JK

28-07-2000 Eerste tenaamstelling in nederland
28-07-2000 Eerste toelating
31-01-2017 Huidige aanvang tenaamstelling
16-04-2022 Vorige vervaldatum apk
08-06-2023 Vorige vervaldatum apk
14-03-2025 Vorige vervaldatum apk
14-03-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Netam-fruehauf Onrck 22-110 a opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 15.520 kg
Massa leeg voertuig 6480 kg
Toegestane maximum massa voertuig 22.000 kg
Wielbasis 705 cm
Lengte voertuig 1070 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 935 cm
Technische maximale massa voertuig 22.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf Onrck 22-110 a opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf Onrck 22-110 a opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf Onrck 22-110 a opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf Onrck 22-110 a opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf Onrck 22-110 a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Netam-fruehauf Onrck 22-110 a opvragen

APK-gebreken van de OG34JK

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

14-04-2021 11:26 Roestschade hoofdbalk
14-04-2021 11:26 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
08-06-2022 16:01 Remverschil op 1 as te groot
24-05-2023 13:52 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
24-05-2023 13:52 Remlicht werkt niet (goed)
24-05-2023 13:52 Achterlicht werkt niet (goed)
24-05-2023 13:52 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont
14-03-2024 13:41 Retroreflector ontbreekt
14-03-2024 13:41 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont

Schades bekijken van deze Netam-fruehauf Onrck 22-110 a.

Bijwerkdatum OG-34-JK

De gegevens van deze Netam-fruehauf Onrck 22-110 a met kenteken OG34JK (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Netam-fruehauf Onrck 22-110 a?

Schadeverleden van de OG 34 JK

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2000? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG34JK weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Onrck 22-110 a (OG34JK)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OG-34-JK. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–34–JK één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MG-34-JK, een Honda Er 480 rd motorfiets uit 1986.
  2. Verandering op plek 1: WG-34-JK, een Henra Tk21 aanhangwagen uit 1991.
  3. Verandering op plek 2: OF-34-JK, een Van eck Dt 30 2bbz oplegger uit 1997.
  4. Verandering op plek 2: OH-34-JK, een Vocol Dt 16/27 oplegger uit 2003.
  5. Verandering op plek 3: OG-24-JK, een Pacton Lxd 339 oplegger uit 2000.
  6. Verandering op plek 3: OG-44-JK, een Broshuis 3 ucc-39/45 Eu oplegger uit 2000.
  7. Verandering op plek 4: OG-33-JK, een Feldbinder Kip 65.3 oplegger uit 2000.
  8. Verandering op plek 4: OG-35-JK, een Veldhuizen P29-2 oplegger uit 2000.
  9. Verandering op plek 5: OG-34-GK, een Van hool 3b2003 oplegger uit 2000.
  10. Verandering op plek 5: OG-34-NK, een Fruehauf Oncrk 39-327 a oplegger uit 2001.
  11. Verandering op plek 6: OG-34-JJ, een Groenewegen Dro-12-27 oplegger uit 2000.
  12. Verandering op plek 6: OG-34-JR, een Orthaus Ogt 24 oplegger uit 2000.

Meer kentekens met O, G, J en K

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, J en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 4 in OG34JK vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGJK-kentekens.

Meer Netam-fruehauf Onrck 22-110 a op voertuig-zoeker.nl

Netam-fruehauf Onrck 22-110 a opleggers

één Netam-fruehauf Onrck 22-110 a oplegger
Bekijk Netam-fruehauf Onrck 22-110 a oplegger.
828 Netam-fruehauf opleggers
Bekijk Netam-fruehauf opleggers.

Netam-fruehauf Onrck 22-110 a voertuigen met gesloten opbouw

één Netam-fruehauf Onrck 22-110 a voertuig met gesloten opbouw
Bekijk Netam-fruehauf Onrck 22-110 a voertuig met gesloten opbouw.
293 Netam-fruehauf voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Netam-fruehauf voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Netam-fruehauf zijn: Netam-fruehauf Oncrk 22 110, Netam-fruehauf Oncrk 20-110, Netam-fruehauf Oncr 39 327, Netam-fruehauf Oncrk 22-110 a en Netam-fruehauf Oncr 39-327a.