Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Afneembare bovenbouw (voertuig met afneembare bovenbouw) |
Merk | Netam-fruehauf |
Model | Osccr 39-327 |
Kenteken | OB-34-TD, OB–34–TD, OB 34 TD (gespeld: Otto Bernard Drie Vier Theodoor Dirk) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 200 cm v. hart asstel |
Bijzonderheden |
Het rijden met dit voertuig is alleen toegestaan indien: Wielbasis: 0637-0897 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 712-1141 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Netam-fruehauf Osccr 39-327 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 23-10-2002 (bijna 23 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 07-10-1991 (bijna 34 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 07-10-1991 (bijna 34 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 16-12-2025 (over ruim 3 maanden) |
Tijdlijn van de OB34TD |
|
07-10-1991 | Eerste tenaamstelling in nederland |
07-10-1991 | Eerste toelating |
23-10-2002 | Huidige aanvang tenaamstelling |
06-12-2021 | Vorige vervaldatum apk |
06-12-2022 | Vorige vervaldatum apk |
16-12-2023 | Vorige vervaldatum apk |
16-12-2024 | Vorige vervaldatum apk |
16-12-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Netam-fruehauf Osccr 39-327 opvragen |
Laadvermogen | 32.370 kg |
Massa leeg voertuig | 6630 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 39.000 kg |
Wielbasis | 75 cm |
Breedte voertuig | 250 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 75 cm |
Technische maximale massa voertuig | 39.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Netam-fruehauf Osccr 39-327 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Netam-fruehauf Osccr 39-327 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Netam-fruehauf Osccr 39-327 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze Netam-fruehauf Osccr 39-327 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 12.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Netam-fruehauf Osccr 39-327 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Netam-fruehauf Osccr 39-327 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
29-10-2020 16:50 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
10-11-2021 16:44 | Remverschil op 1 as te groot |
Schades bekijken van deze Netam-fruehauf Osccr 39-327.
De gegevens van deze Netam-fruehauf Osccr 39-327 met kenteken OB34TD (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1991? Of wil je de gedetailleerde waarde van OB34TD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OB-34-TD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OB–34–TD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, B, T en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 4 in OB34TD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OBTD-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OBÂ 34Â TD, gebruik dan onderstaande zoekbox: