OR-38-67 OR-39-27

OR-38-86: Netam Odu 30 v.v.

OR-38-86 Op deze pagina vind je alle informatie over OR–38–86, een Netam Odu 30 v.v.. Het is een open wagen uit 1969.

Wat wil je doen met OR-38-86?

infoverkopentools

Specificaties van de OR-38-86

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Open wagen
Merk Netam
Model Odu 30 v.v.
Kenteken OR-38-86, OR–38–86, OR 38 86 (gespeld: Otto Rudolf Drie Acht Acht Zes)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 165 cm v. achteras
Bijzonderheden Wielbasis: 0970-1220 cm
Lengte (L): 1095-1345 cm
afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1055-1305 cm
Schadeverleden Schades van deze Netam Odu 30 v.v. opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 14-12-2006 (bijna 19 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 11-11-1969 (bijna 56 jaar geleden)
Datum eerste toelating 11-11-1969 (bijna 56 jaar geleden)

Tijdlijn van de OR3886

11-11-1969 Eerste tenaamstelling in nederland
11-11-1969 Eerste toelating
14-12-2006 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Netam Odu 30 v.v. opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 21.170 kg
Massa leeg voertuig 9830 kg
Toegestane maximum massa voertuig 31.000 kg
Breedte voertuig 250 cm
Technische maximale massa voertuig 31.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Netam Odu 30 v.v. opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Netam Odu 30 v.v. opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Netam Odu 30 v.v. opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Schadeverleden Schades van deze Netam Odu 30 v.v. opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 15.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Netam Odu 30 v.v. opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Netam Odu 30 v.v. opvragen

Bijwerkdatum OR-38-86

De gegevens van deze Netam Odu 30 v.v. met kenteken OR3886 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Netam Odu 30 v.v.?

Schadeverleden van de OR 38 86

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1969? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR3886 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Odu 30 v.v. (OR3886)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OR-38-86. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–38–86 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DR-38-86, een witte Mercedes-benz 280 Sel oldtimer personenauto uit 1968.
  2. Verandering op plek 4: OR-39-86, een Pacton 2126 t-s oplegger uit 1969.

Meer kentekens met O en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 8, 8 en 6 in OR3886 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OR-kentekens.

Één andere oplegger van dezelfde datum eerste toelating

11-11-1969 (bijna 56 jaar geleden):
  1. OR-38-67: Jumbo Eo.100.

Meer Netam Odu 30 v.v. op voertuig-zoeker.nl

Netam Odu 30 v.v. opleggers

één Netam Odu 30 v.v. oplegger
Bekijk Netam Odu 30 v.v. oplegger.
151 Netam opleggers
Bekijk Netam opleggers.

Netam Odu 30 v.v. open wagens

één Netam Odu 30 v.v. open wagen
Bekijk Netam Odu 30 v.v. open wagen.
50 Netam open wagens
Bekijk Netam open wagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Netam zijn: Netam Hb.f2w.20.40/2x20.8tl/01, Netam Cc30-w220-35n, Netam Hb.f2.16.20.4tl/02, Netam - en Netam Cc 34,5-w220/40.