OU-30-76 OU-31-91

OU-31-87: Netam Oncz 39/324.002

OU-31-87 Op deze pagina vind je alle informatie over OU–31–87, een Netam Oncz 39/324.002. Het is een open wagen uit 1974.

Wat wil je doen met OU-31-87?

infoverkopentools

Specificaties van de OU-31-87

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Open wagen
Merk Netam
Model Oncz 39/324.002
Kenteken OU-31-87, OU–31–87, OU 31 87 (gespeld: Otto Utrecht Drie Één Acht Zeven)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 210 cm v. hart asstel
Schadeverleden Schades van deze Netam Oncz 39/324.002 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 10-09-2019 (ruim 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 10-06-1974 (ruim 51 jaar geleden)
Datum eerste toelating 10-06-1974 (ruim 51 jaar geleden)

Tijdlijn van de OU3187

10-06-1974 Eerste tenaamstelling in nederland
10-06-1974 Eerste toelating
10-09-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Netam Oncz 39/324.002 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 28.820 kg
Massa leeg voertuig 10.180 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 750 cm
Lengte voertuig 1365 cm
Breedte voertuig 250 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Netam Oncz 39/324.002 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Netam Oncz 39/324.002 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Netam Oncz 39/324.002 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Schadeverleden Schades van deze Netam Oncz 39/324.002 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 15.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Netam Oncz 39/324.002 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Netam Oncz 39/324.002 opvragen

Bijwerkdatum OU-31-87

De gegevens van deze Netam Oncz 39/324.002 met kenteken OU3187 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Netam Oncz 39/324.002?

Schadeverleden van de OU 31 87

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1974? Of wil je de gedetailleerde waarde van OU3187 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Oncz 39/324.002 (OU3187)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OU-31-87. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OU–31–87 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 3: OU-21-87, een Netam Occr 32/w220.007 oplegger uit 1974.

Meer kentekens met O en U

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O en U als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 1, 8 en 7 in OU3187 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OU-kentekens.

2 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

10-06-1974 (ruim 51 jaar geleden):
  1. OE-49-62: Pacton 2126 c-2
  2. OG-73-17: Burg Bpo 12-24c

Meer Netam Oncz 39/324.002 op voertuig-zoeker.nl

Netam Oncz 39/324.002 opleggers

één Netam Oncz 39/324.002 oplegger
Bekijk Netam Oncz 39/324.002 oplegger.
151 Netam opleggers
Bekijk Netam opleggers.

Netam Oncz 39/324.002 open wagens

één Netam Oncz 39/324.002 open wagen
Bekijk Netam Oncz 39/324.002 open wagen.
50 Netam open wagens
Bekijk Netam open wagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Netam zijn: Netam Hb.f2w.20.40/2x20.8tl/01, Netam Cc30-w220-35n, Netam Hb.f2.16.20.4tl/02, Netam - en Netam Cc 34,5-w220/40.