Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Dieplader |
Merk | Nooteboom |
Model | Euro-38-02/l |
Kenteken | OR-07-BP, OR–07–BP, OR 07 BP (gespeld: Otto Rudolf Nul Zeven Bernard Pieter) |
Type | EURO-38-02/L |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 1107-1532 cm Lengte (L): 1340-1765 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1200-1625 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Euro-38-02/l opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 25-07-2023 (ruim 2 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 07-12-2017 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 29-01-1998 (bijna 28 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 04-02-2026 (over bijna 5 maanden) |
Tijdlijn van de OR07BP |
|
29-01-1998 | Eerste toelating |
07-12-2017 | Eerste tenaamstelling in nederland |
11-02-2020 | Vorige aanvang tenaamstelling |
22-01-2022 | Vorige vervaldatum apk |
25-01-2023 | Vorige vervaldatum apk |
25-07-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
01-02-2024 | Vorige vervaldatum apk |
01-02-2025 | Vorige vervaldatum apk |
04-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Nooteboom Euro-38-02/l opvragen |
Laadvermogen | 27.700 kg |
Massa leeg voertuig | 10.300 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 38.000 kg |
Breedte voertuig | 255 cm |
Technische maximale massa voertuig | 38.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Euro-38-02/l opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Euro-38-02/l opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Euro-38-02/l opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 29 |
Carrosserie (omschrijving) | Dieplader |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Euro-38-02/l opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 18.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Euro-38-02/l opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Euro-38-02/l opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
22-01-2021 16:38 | Roestschadereparatie ondeugdelijk |
22-01-2021 16:38 | Roestschade hulpbalk |
22-01-2021 16:38 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 95% >= 90% awet) |
22-01-2021 16:38 | Wiellager te veel speling |
22-01-2021 16:38 | Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar |
22-01-2021 16:38 | Roestschade, te veel dikteafname materiaal |
22-01-2021 16:38 | Slang besturingssysteem beschadigd |
22-01-2021 16:38 | Roestschade hoofdbalk |
22-01-2021 16:38 | Achterlicht werkt niet (goed) |
22-01-2021 16:38 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
22-01-2021 16:38 | Stuurkogel te veel speling |
25-01-2022 14:20 | Band beschadigd |
25-01-2022 14:20 | Band onvoldoende profiel |
25-01-2022 14:20 | (Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd |
25-01-2022 14:20 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
25-01-2022 14:20 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
01-02-2023 16:38 | Band beschadigd |
01-02-2023 16:38 | Remverschil op 1 as te groot |
01-02-2023 16:38 | Wiellager te veel speling |
01-02-2023 16:38 | Bewegingsmogelijkheden remonderdeel beperkt |
01-02-2023 16:38 | Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar |
01-02-2023 16:38 | Luchtlekkage reminrichting |
01-02-2023 16:38 | (Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd |
01-02-2023 16:38 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
01-02-2023 16:38 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
23-01-2024 16:03 | Band beschadigd |
23-01-2024 16:03 | Remverschil op 1 as te groot |
23-01-2024 16:03 | Wiellager te veel speling |
23-01-2024 16:03 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 90% >= 50% awet) |
23-01-2024 16:03 | Luchtlekkage reminrichting |
23-01-2024 16:03 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
23-01-2024 16:03 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Schades bekijken van deze Nooteboom Euro-38-02/l.
De gegevens van deze Nooteboom Euro-38-02/l met kenteken OR07BP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1998? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR07BP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-07-BP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–07–BP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, B en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 7 in OR07BP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORBP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 07Â BP, gebruik dan onderstaande zoekbox: