Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Dieplader |
Merk | Nooteboom |
Model | Euro-42-02(p) |
Kenteken | OP-86-YT, OP–86–YT, OP 86 YT (gespeld: Otto Pieter Acht Zes Ypsilon Theodoor) |
Type | NTBEUR2 |
Uitvoering | 042(146F)XNNPP |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*1227*00 |
Variant | 29PVLL |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | op balk v. r. |
Bijzonderheden |
afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1200-1739 cm Lengte (L): 1361-1900 cm Wielbasis: 1134-1673 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Euro-42-02(p) opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 10-10-2017 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 10-10-2017 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 10-10-2017 (bijna 8 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 18-10-2025 (over ruim 1 maand) |
Tijdlijn van de OP86YT |
|
10-10-2017 | Eerste tenaamstelling in nederland |
10-10-2017 | Eerste toelating |
10-10-2017 | Huidige aanvang tenaamstelling |
10-10-2021 | Vorige vervaldatum apk |
10-10-2022 | Vorige vervaldatum apk |
10-10-2023 | Vorige vervaldatum apk |
10-10-2024 | Vorige vervaldatum apk |
18-10-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Nooteboom Euro-42-02(p) opvragen |
Laadvermogen | 28.000 kg |
Massa leeg voertuig | 14.000 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Breedte voertuig | 254 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Hoogte voertuig | 230 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Euro-42-02(p) opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 80 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Euro-42-02(p) opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Euro-42-02(p) opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 29 |
Carrosserie (omschrijving) | Dieplader |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Euro-42-02(p) opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 18.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Euro-42-02(p) opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Euro-42-02(p) opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
20-09-2019 16:55 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
20-09-2019 16:55 | Band onvoldoende profiel |
09-10-2020 13:35 | Band onvoldoende profiel |
23-08-2021 13:51 | Band beschadigd |
10-08-2022 11:58 | Band beschadigd |
10-08-2022 11:58 | Band onvoldoende profiel |
09-10-2023 13:44 | Band beschadigd |
09-10-2023 13:44 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze Nooteboom Euro-42-02(p).
De gegevens van deze Nooteboom Euro-42-02(p) met kenteken OP86YT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP86YT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-86-YT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–86–YT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, Y en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 6 in OP86YT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPYT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 86Â YT, gebruik dan onderstaande zoekbox: