Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Dieplader |
Merk | Nooteboom |
Model | Euro-42-02(p) |
Kenteken | OR-46-HS, OR–46–HS, OR 46 HS (gespeld: Otto Rudolf Vier Zes Hendrik Simon) |
Type | NTBEUR2 |
Uitvoering | 042(146F)XNNPP |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*1227*00 |
Variant | 29PVLL |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Bijzonderheden |
Lengte (L): 1361-1900 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1200-1739 cm Wielbasis: 1134-1673 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Euro-42-02(p) opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 25-04-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 25-04-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 25-04-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 28-02-2026 (over bijna 6 maanden) |
Tijdlijn van de OR46HS |
|
25-04-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
25-04-2018 | Eerste toelating |
25-04-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
17-02-2022 | Vorige vervaldatum apk |
17-02-2023 | Vorige vervaldatum apk |
17-02-2024 | Vorige vervaldatum apk |
28-02-2025 | Vorige vervaldatum apk |
28-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Nooteboom Euro-42-02(p) opvragen |
Laadvermogen | 28.300 kg |
Massa leeg voertuig | 13.700 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Breedte voertuig | 254 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Hoogte voertuig | 240 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Euro-42-02(p) opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 80 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Euro-42-02(p) opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Euro-42-02(p) opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 29 |
Carrosserie (omschrijving) | Dieplader |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Euro-42-02(p) opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 18.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Euro-42-02(p) opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Euro-42-02(p) opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
06-01-2021 13:45 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
06-01-2021 13:45 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
31-01-2022 11:27 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
30-01-2023 14:20 | Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
30-01-2023 14:20 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
30-01-2023 14:20 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Schades bekijken van deze Nooteboom Euro-42-02(p).
De gegevens van deze Nooteboom Euro-42-02(p) met kenteken OR46HS (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR46HS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-46-HS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–46–HS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, H en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 6 in OR46HS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORHS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 46Â HS, gebruik dan onderstaande zoekbox: