Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Nooteboom |
Model | Mco-48-03 |
Type | V/l |
Kenteken | OK-74-TY, OK–74–TY, OK 74 TY (gespeld: Otto Karel Zeven Vier Theodoor Ypsilon) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk v. |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 0900-1500 cm Lengte (L): 1383-1983 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1183-1783 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-48-03 V/l opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 20-03-2009 (ruim 16 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 25-02-2009 (bijna 17 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 09-02-2000 (bijna 26 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 07-06-2026 (over ruim 9 maanden) |
Tijdlijn van de OK74TY |
|
09-02-2000 | Eerste toelating |
25-02-2009 | Eerste tenaamstelling in nederland |
20-03-2009 | Huidige aanvang tenaamstelling |
31-03-2022 | Vorige vervaldatum apk |
07-06-2023 | Vorige vervaldatum apk |
07-06-2024 | Vorige vervaldatum apk |
07-06-2025 | Vorige vervaldatum apk |
07-06-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Nooteboom Mco-48-03 V/l opvragen |
Laadvermogen | 33.680 kg |
Massa leeg voertuig | 14.320 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 48.000 kg |
Breedte voertuig | 255 cm |
Technische maximale massa voertuig | 48.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-48-03 V/l opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-48-03 V/l opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-48-03 V/l opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-48-03 V/l opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 18.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-48-03 V/l opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-48-03 V/l opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
25-03-2020 16:58 | Band onvoldoende profiel |
25-03-2020 16:58 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
25-03-2020 16:58 | Band vertoont uitstulping(en) |
25-03-2020 16:58 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
29-03-2021 16:58 | Achterlicht werkt niet (goed) |
29-03-2021 16:58 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
29-03-2021 16:58 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
07-06-2022 12:02 | Band beschadigd |
07-06-2022 12:02 | Verbinding stangenstelsel stuurinrichting te veel speling |
07-06-2022 12:02 | Remverschil op 1 as te groot |
07-06-2022 12:02 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 95% >= 90% awet) |
07-06-2022 12:02 | Wiellager te veel speling |
07-06-2022 12:02 | Drukreservoirs ondeugdelijk, beschadigd, verroest of lek |
07-06-2022 12:02 | Luchtlekkage reminrichting |
07-06-2022 12:02 | Band onvoldoende profiel |
07-06-2022 12:02 | Afstelplaat remkrachtregelaar onleesbaar/ontbreekt |
07-06-2022 12:02 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
07-06-2022 12:02 | Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
07-06-2022 12:02 | Stuurkogel te veel speling |
31-05-2023 16:57 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet) |
31-05-2023 16:57 | Band beschadigd |
31-05-2023 16:57 | Een wiel remt niet |
31-05-2023 16:57 | Hydraulisch besturingssysteem lekt |
31-05-2023 16:57 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
31-05-2023 16:57 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
31-05-2023 16:57 | Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
04-06-2024 16:57 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
04-06-2024 16:57 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
25-04-2025 16:55 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
25-04-2025 16:55 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Schades bekijken van deze Nooteboom Mco-48-03 V/l.
De gegevens van deze Nooteboom Mco-48-03 V/l met kenteken OK74TY (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 09-06-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2000? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK74TY weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OK-74-TY. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–74–TY één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, T en Y als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 4 in OK74TY vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKTY-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OKÂ 74Â TY, gebruik dan onderstaande zoekbox: