Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Nooteboom |
Model | Mco-48-03v/l |
Kenteken | OG-80-SP, OG–80–SP, OG 80 SP (gespeld: Otto Gerard Acht Nul Simon Pieter) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. tegen voorste balk |
Bijzonderheden |
Lengte (L): 1308-1978 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1163-1833 cm Wielbasis: 0901-1571 cm Indien in uitgeschoven toestand de wettelijke maxima van het voertuig danwel samenstel van voertuigen wordt overschreden, moet een ontheffing ex artikel 7.1 van het Voertuigreglement aanwezig zijn. |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-48-03v/l opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 26-04-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 06-09-2001 (ruim 24 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 06-09-2001 (ruim 24 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 10-02-2026 (over ruim 5 maanden) |
Tijdlijn van de OG80SP |
|
06-09-2001 | Eerste tenaamstelling in nederland |
06-09-2001 | Eerste toelating |
26-04-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
21-01-2022 | Vorige vervaldatum apk |
10-02-2023 | Vorige vervaldatum apk |
10-02-2024 | Vorige vervaldatum apk |
10-02-2025 | Vorige vervaldatum apk |
10-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Nooteboom Mco-48-03v/l opvragen |
Laadvermogen | 34.000 kg |
Massa leeg voertuig | 11.000 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 45.000 kg |
Breedte voertuig | 254 cm |
Technische maximale massa voertuig | 45.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-48-03v/l opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-48-03v/l opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-48-03v/l opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-48-03v/l opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 18.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-48-03v/l opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-48-03v/l opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
11-01-2019 16:58 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
21-01-2020 15:50 | Verbinding stangenstelsel stuurinrichting te veel speling |
21-01-2020 15:50 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 95% >= 90% awet) |
21-01-2020 15:50 | Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar |
21-01-2020 15:50 | Band onvoldoende profiel |
21-01-2020 15:50 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
21-01-2020 15:50 | Stuurkogel te veel speling |
12-01-2021 16:32 | Band onvoldoende profiel |
12-01-2021 16:32 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
12-01-2021 16:32 | Kentekenplaat; letter/cijfers niet goed leesbaar |
10-02-2022 16:12 | Band beschadigd |
10-02-2022 16:12 | Verbinding stangenstelsel stuurinrichting te veel speling |
10-02-2022 16:12 | Hydraulisch besturingssysteem lekt |
10-02-2022 16:12 | Draaikransdelen ingesleten / te veel speling |
10-02-2022 16:12 | Band onvoldoende profiel |
10-02-2022 16:12 | Onderdeel veersysteem ondeugdelijk (bevestigd) |
03-02-2023 16:57 | Band onvoldoende profiel |
03-02-2023 16:57 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
19-01-2024 12:30 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
19-01-2024 12:30 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Schades bekijken van deze Nooteboom Mco-48-03v/l.
De gegevens van deze Nooteboom Mco-48-03v/l met kenteken OG80SP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2001? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG80SP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OG-80-SP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–80–SP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, S en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 0 in OG80SP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGSP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OGÂ 80Â SP, gebruik dan onderstaande zoekbox: