Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open laadvloer (voertuig met open laadvloer) |
Merk | Nooteboom |
Model | Mco-48-03v/l |
Kenteken | OR-62-DP, OR–62–DP, OR 62 DP (gespeld: Otto Rudolf Zes Twee Dirk Pieter) |
Type | MCO-48-03V/L |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | v. dwarsbalk r. |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 0881-1511 cm Lengte (L): 1281-1911 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1106-1736 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-48-03v/l opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 18-04-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 18-04-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 18-04-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 18-04-2026 (over ruim 7 maanden) |
Tijdlijn van de OR62DP |
|
18-04-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
18-04-2018 | Eerste toelating |
18-04-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
18-04-2022 | Vorige vervaldatum apk |
18-04-2023 | Vorige vervaldatum apk |
18-04-2025 | Vorige vervaldatum apk |
18-04-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Nooteboom Mco-48-03v/l opvragen |
Laadvermogen | 32.520 kg |
Massa leeg voertuig | 12.480 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 45.000 kg |
Breedte voertuig | 254 cm |
Technische maximale massa voertuig | 48.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-48-03v/l opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-48-03v/l opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-48-03v/l opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 01 |
Carrosserie (omschrijving) | Open laadvloer |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-48-03v/l opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 18.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-48-03v/l opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-48-03v/l opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
23-03-2020 15:01 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
02-03-2022 14:56 | Lijnmarkering niet volgens voorschriften |
02-03-2022 14:56 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
02-03-2022 14:56 | Stuurkogel te veel speling |
31-03-2023 12:16 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet) |
23-02-2024 15:51 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
04-04-2025 14:49 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
04-04-2025 14:49 | Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |
04-04-2025 14:49 | Stuurkogel te veel speling |
Schades bekijken van deze Nooteboom Mco-48-03v/l.
De gegevens van deze Nooteboom Mco-48-03v/l met kenteken OR62DP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 20-04-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR62DP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-62-DP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–62–DP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, D en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 2 in OR62DP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORDP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 62Â DP, gebruik dan onderstaande zoekbox: