Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Nooteboom |
Model | Mco-48-03v |
Kenteken | OG-37-VB, OG–37–VB, OG 37 VB (gespeld: Otto Gerard Drie Zeven Victor Bernard) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. tegen voorste dwarsbalk |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 1037-1707 cm Lengte (L): 1313-1983 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1168-1838 cm Indien in uitgeschoven toestand de wettelijke maxima van het voertuig danwel samenstel van voertuigen wordt overschreden, moet een ontheffing ex artikel 7.1 van het Voertuigreglement aanwezig zijn. |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-48-03v opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 22-10-2002 (bijna 23 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 03-01-2002 (bijna 24 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 03-01-2002 (bijna 24 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 07-03-2026 (over ruim 6 maanden) |
Tijdlijn van de OG37VB |
|
03-01-2002 | Eerste tenaamstelling in nederland |
03-01-2002 | Eerste toelating |
22-10-2002 | Huidige aanvang tenaamstelling |
22-02-2022 | Vorige vervaldatum apk |
22-02-2023 | Vorige vervaldatum apk |
24-02-2024 | Vorige vervaldatum apk |
28-02-2025 | Vorige vervaldatum apk |
07-03-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Nooteboom Mco-48-03v opvragen |
Laadvermogen | 32.360 kg |
Massa leeg voertuig | 12.640 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 45.000 kg |
Breedte voertuig | 254 cm |
Technische maximale massa voertuig | 45.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-48-03v opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-48-03v opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-48-03v opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-48-03v opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 18.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-48-03v opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-48-03v opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
28-02-2024 13:45 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Schades bekijken van deze Nooteboom Mco-48-03v.
De gegevens van deze Nooteboom Mco-48-03v met kenteken OG37VB (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2002? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG37VB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OG-37-VB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–37–VB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, V en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 7 in OG37VB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGVB-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OGÂ 37Â VB, gebruik dan onderstaande zoekbox: