Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Nooteboom |
Model | Mco-50-04v |
Kenteken | OJ-62-DY, OJ–62–DY, OJ 62 DY (gespeld: Otto Jan Zes Twee Dirk Ypsilon) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. tegen voorste dwarsbalk |
Bijzonderheden |
Lengte (L): 1355-2025 cm Wielbasis: 1037-1707 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1170-1840 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-50-04v opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 28-08-2007 (ruim 18 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 17-01-2006 (bijna 20 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 17-01-2006 (bijna 20 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 22-11-2025 (over bijna 2½ maanden) |
Tijdlijn van de OJ62DY |
|
17-01-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
17-01-2006 | Eerste toelating |
28-08-2007 | Huidige aanvang tenaamstelling |
19-02-2022 | Vorige vervaldatum apk |
19-02-2023 | Vorige vervaldatum apk |
03-03-2024 | Vorige vervaldatum apk |
22-11-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Nooteboom Mco-50-04v opvragen |
Laadvermogen | 33.140 kg |
Massa leeg voertuig | 11.260 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 44.400 kg |
Breedte voertuig | 254 cm |
Technische maximale massa voertuig | 44.400 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-50-04v opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-50-04v opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-50-04v opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-50-04v opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 18.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-50-04v opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Mco-50-04v opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
06-02-2020 15:37 | Stuurkogel te veel speling |
19-02-2021 15:04 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 95% >= 90% awet) |
19-02-2021 15:04 | Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar |
19-02-2021 15:04 | Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
19-02-2021 15:04 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
23-02-2023 11:01 | Stuurkogel te veel speling |
03-03-2023 14:23 | Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken |
03-03-2023 14:23 | Retroreflector vertoont gebrek |
03-03-2023 14:23 | Band onvoldoende profiel |
03-03-2023 14:23 | Retroreflector ontbreekt |
03-03-2023 14:23 | Stuurkogel te veel speling |
Schades bekijken van deze Nooteboom Mco-50-04v.
De gegevens van deze Nooteboom Mco-50-04v met kenteken OJ62DY (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ62DY weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-62-DY. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–62–DY één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, D en Y als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 2 in OJ62DY vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJDY-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OJÂ 62Â DY, gebruik dan onderstaande zoekbox: