Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Nooteboom |
Model | Obl-47vv |
Kenteken | OU-24-17, OU–24–17, OU 24 17 (gespeld: Otto Utrecht Twee Vier Één Zeven) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. tegen balk 015 cm v. voorste achteras |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 0718-2034 cm Lengte (L): 1225-2541 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1079-2395 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Obl-47vv opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 04-07-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 03-04-1974 (ruim 51 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 03-04-1974 (ruim 51 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 06-07-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Tijdlijn van de OU2417 |
|
03-04-1974 | Eerste tenaamstelling in nederland |
03-04-1974 | Eerste toelating |
28-02-2003 | Vorige aanvang tenaamstelling |
29-04-2021 | Vorige aanvang tenaamstelling |
12-03-2022 | Vorige vervaldatum apk |
04-07-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
06-07-2023 | Vorige vervaldatum apk |
06-07-2024 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Nooteboom Obl-47vv opvragen |
Laadvermogen | 34.070 kg |
Massa leeg voertuig | 12.930 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 47.000 kg |
Breedte voertuig | 246 cm |
Technische maximale massa voertuig | 47.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Obl-47vv opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Obl-47vv opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Obl-47vv opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Obl-47vv opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 17.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Obl-47vv opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Obl-47vv opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
13-02-2020 10:11 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
13-02-2020 10:11 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
13-02-2020 10:11 | Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
13-02-2020 10:11 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
12-03-2021 16:51 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
12-03-2021 16:51 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
12-03-2021 16:51 | Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
12-03-2021 16:51 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Schades bekijken van deze Nooteboom Obl-47vv.
De gegevens van deze Nooteboom Obl-47vv met kenteken OU2417 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1974? Of wil je de gedetailleerde waarde van OU2417 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OU-24-17. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OU–24–17 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O en U als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 4, 1 en 7 in OU2417 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OU-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OUÂ 24Â 17, gebruik dan onderstaande zoekbox: