Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Nooteboom |
Model | Osd-37-03v/l |
Kenteken | OG-39-KB, OG–39–KB, OG 39 KB (gespeld: Otto Gerard Drie Negen Karel Bernard) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. tegen voorste dwarsbalk |
Bijzonderheden |
Lengte (L): 1320-1990 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1170-1840 cm Wielbasis: 0901-1571 cm Indien in uitgeschoven toestand de wettelijke maxima van het voertuig danwel samenstel van voertuigen wordt overschreden, moet een ontheffing ex artikel 7.1 van het Voertuigreglement aanwezig zijn. |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Osd-37-03v/l opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 02-10-2006 (bijna 19 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 28-09-2000 (bijna 25 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 28-09-2000 (bijna 25 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 28-10-2025 (over bijna 2 maanden) |
Tijdlijn van de OG39KB |
|
28-09-2000 | Eerste tenaamstelling in nederland |
28-09-2000 | Eerste toelating |
02-10-2006 | Huidige aanvang tenaamstelling |
28-10-2021 | Vorige vervaldatum apk |
28-10-2022 | Vorige vervaldatum apk |
28-10-2023 | Vorige vervaldatum apk |
28-10-2024 | Vorige vervaldatum apk |
28-10-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Nooteboom Osd-37-03v/l opvragen |
Laadvermogen | 21.840 kg |
Massa leeg voertuig | 9760 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 31.600 kg |
Breedte voertuig | 254 cm |
Technische maximale massa voertuig | 31.600 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Osd-37-03v/l opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Osd-37-03v/l opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Osd-37-03v/l opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Osd-37-03v/l opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 13.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Osd-37-03v/l opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Osd-37-03v/l opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
15-09-2020 14:40 | Remverschil op 1 as te groot |
15-09-2020 14:40 | Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
16-09-2022 16:01 | Wiellager te veel speling |
18-09-2023 16:19 | Remonderdelen te veel gecorrodeerd |
Schades bekijken van deze Nooteboom Osd-37-03v/l.
De gegevens van deze Nooteboom Osd-37-03v/l met kenteken OG39KB (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2000? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG39KB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OG-39-KB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–39–KB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, K en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 9 in OG39KB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGKB-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OGÂ 39Â KB, gebruik dan onderstaande zoekbox: