Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Nooteboom |
Model | Osd-48-03v/l |
Kenteken | OJ-30-DV, OJ–30–DV, OJ 30 DV (gespeld: Otto Jan Drie Nul Dirk Victor) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. tegen voorste dwarsbalk |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 0961-1631 cm Lengte (L): 1323-1993 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1178-1848 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Osd-48-03v/l opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 23-03-2022 (bijna 3½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 02-01-2006 (bijna 20 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 02-01-2006 (bijna 20 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 27-03-2025 (ruim 5 maanden geleden) |
Tijdlijn van de OJ30DV |
|
02-01-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
02-01-2006 | Eerste toelating |
23-09-2016 | Vorige aanvang tenaamstelling |
24-12-2021 | Vorige vervaldatum apk |
23-02-2022 | Vorige aanvang tenaamstelling |
23-03-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
21-03-2023 | Vorige vervaldatum apk |
27-03-2024 | Vorige vervaldatum apk |
27-03-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Nooteboom Osd-48-03v/l opvragen |
Laadvermogen | 32.140 kg |
Massa leeg voertuig | 12.860 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 45.000 kg |
Breedte voertuig | 252 cm |
Technische maximale massa voertuig | 45.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Osd-48-03v/l opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Osd-48-03v/l opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Osd-48-03v/l opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Osd-48-03v/l opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 18.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Osd-48-03v/l opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Osd-48-03v/l opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
25-11-2019 10:04 | Remverschil op 1 as te groot |
25-11-2019 10:04 | Hoofdbalk gescheurd |
25-11-2019 10:04 | Band onvoldoende profiel |
25-11-2019 10:04 | Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
25-11-2019 10:04 | Stuurkogel te veel speling |
30-12-2021 15:05 | Achterlicht niet van gelijke grootte/sterkte/kleur |
30-12-2021 15:05 | Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar |
30-12-2021 15:05 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
30-12-2021 15:05 | Band onvoldoende profiel |
30-12-2021 15:05 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
21-03-2022 12:04 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
27-03-2023 11:25 | Bandenspanning niet op juiste waarde |
Schades bekijken van deze Nooteboom Osd-48-03v/l.
De gegevens van deze Nooteboom Osd-48-03v/l met kenteken OJ30DV (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ30DV weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-30-DV. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–30–DV één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, D en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 0 in OJ30DV vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJDV-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OJÂ 30Â DV, gebruik dan onderstaande zoekbox: