Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open laadvloer (voertuig met open laadvloer) |
Merk | Nooteboom |
Model | Osds-58-04v |
Kenteken | OP-23-HR, OP–23–HR, OP 23 HR (gespeld: Otto Pieter Twee Drie Hendrik Rudolf) |
Type | NTBMUL4 |
Uitvoering | 058(141J)XXXLNNNRRTT |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0689*02 |
Variant | 01AVSL |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | op balk v. r. |
Bijzonderheden |
afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1166-1846 cm Lengte (L): 1321-2001 cm Wielbasis: 1016-1696 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Osds-58-04v opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 04-06-2019 (ruim 6 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 04-06-2019 (ruim 6 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 04-06-2019 (ruim 6 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 24-06-2025 (bijna 2½ maanden geleden) |
Tijdlijn van de OP23HR |
|
04-06-2019 | Eerste tenaamstelling in nederland |
04-06-2019 | Eerste toelating |
04-06-2019 | Huidige aanvang tenaamstelling |
10-06-2021 | Vorige vervaldatum apk |
24-06-2023 | Vorige vervaldatum apk |
24-06-2024 | Vorige vervaldatum apk |
24-06-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Nooteboom Osds-58-04v opvragen |
Laadvermogen | 42.180 kg |
Massa leeg voertuig | 11.820 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 54.000 kg |
Breedte voertuig | 254 cm |
Technische maximale massa voertuig | 58.000 kg |
Hoogte voertuig | 230 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Osds-58-04v opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Osds-58-04v opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Osds-58-04v opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 01 |
Carrosserie (omschrijving) | Open laadvloer |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Osds-58-04v opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 18.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Osds-58-04v opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Osds-58-04v opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
10-06-2020 11:42 | Lijnmarkering ontbreekt |
10-06-2020 11:42 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
16-05-2022 14:44 | Band beschadigd |
16-05-2022 14:44 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
16-05-2022 14:44 | Band onvoldoende profiel |
03-05-2023 13:23 | (Zij-)markeringslichten ontbreken |
03-05-2023 13:23 | Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften |
Schades bekijken van deze Nooteboom Osds-58-04v.
De gegevens van deze Nooteboom Osds-58-04v met kenteken OP23HR (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 26-06-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2019? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP23HR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-23-HR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–23–HR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, H en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 3 in OP23HR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPHR-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 23Â HR, gebruik dan onderstaande zoekbox: