OG-33-NB OG-37-NB

OG-35-NB: Nooteboom Ovb-102-06

OG-35-NB Op deze pagina vind je alle informatie over OG–35–NB, een Nooteboom Ovb-102-06. Het is een open wagen uit 2001. De APK van deze Ovb-102-06 is vervallen op 09-02-2018 (bijna 8 jaar geleden).

Wat wil je doen met OG-35-NB?

infoverkopentools

Specificaties van de OG-35-NB

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Open wagen
Merk Nooteboom
Model Ovb-102-06
Kenteken OG-35-NB, OG–35–NB, OG 35 NB (gespeld: Otto Gerard Drie Vijf Nico Bernard)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. tegen voorste dwarsbalk
Bijzonderheden Het rijden met dit voertuig is alleen toegestaan indien:
Het rijden met dit voertuig is alleen toegestaan indien een ontheffing aanwezig is.
Schadeverleden Schades van deze Nooteboom Ovb-102-06 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 28-01-2025 (ruim 7 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 01-02-2001 (bijna 25 jaar geleden)
Datum eerste toelating 01-02-2001 (bijna 25 jaar geleden)
Vervaldatum APK 09-02-2018 (bijna 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de OG35NB

01-02-2001 Eerste tenaamstelling in nederland
01-02-2001 Eerste toelating
29-09-2017 Vorige aanvang tenaamstelling
09-02-2018 Huidige vervaldatum apk
18-07-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
28-01-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Nooteboom Ovb-102-06 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 67.540 kg
Massa leeg voertuig 18.460 kg
Toegestane maximum massa voertuig 86.000 kg
Wielbasis 1332 cm
Lengte voertuig 1571 cm
Breedte voertuig 252 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1412 cm
Technische maximale massa voertuig 86.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Nooteboom Ovb-102-06 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Nooteboom Ovb-102-06 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Nooteboom Ovb-102-06 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Schadeverleden Schades van deze Nooteboom Ovb-102-06 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 30.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Nooteboom Ovb-102-06 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Nooteboom Ovb-102-06 opvragen

Bijwerkdatum OG-35-NB

De gegevens van deze Nooteboom Ovb-102-06 met kenteken OG35NB (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Nooteboom Ovb-102-06?

Schadeverleden van de OG 35 NB

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2001? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG35NB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Ovb-102-06 (OG35NB)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OG-35-NB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–35–NB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MG-35-NB, een Kawasaki Z 400 motorfiets uit 1977.
  2. Verandering op plek 1: WG-35-NB, een Knaus 840408 aanhangwagen uit 1991.
  3. Verandering op plek 2: OF-35-NB, een Spitzer Bfsf 50 oplegger uit 1997.
  4. Verandering op plek 2: OJ-35-NB, een Pacton T3-018 oplegger uit 2007.
  5. Verandering op plek 3: OG-05-NB, een Broshuis 31n5-eu oplegger uit 2001.
  6. Verandering op plek 3: OG-45-NB, een Groenewegen 40.14 cc-12-27 oplegger uit 2001.
  7. Verandering op plek 4: OG-34-NB, een Krone Sp 27 oplegger uit 2001.
  8. Verandering op plek 4: OG-37-NB, een Broshuis 3 aou-48 Eu oplegger uit 2001.
  9. Verandering op plek 5: OG-35-LB, een Talson F 1227 oplegger uit 2000.
  10. Verandering op plek 5: OG-35-PB, een Krone Sdp 27 oplegger uit 2001.
  11. Verandering op plek 6: OG-35-ND, een Nooteboom Osd-48-03v/l oplegger uit 2001.

Meer kentekens met O, G, N en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, N en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 5 in OG35NB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGNB-kentekens.

27 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

01-02-2001 (bijna 25 jaar geleden):
  1. OG-08-JD: Groenewegen Dro-10-10
  2. OG-10-ND: Burg Bpo 12-27 Zgzxx
  3. OG-11-ND: Pacton T3-003
  4. OG-12-ND: Pacton Txc339
  5. OG-13-ND: Pacton Txc339
  6. OG-14-ND: Pacton Txc339
  7. OG-15-ND: Pacton T3-002
  8. OG-17-ND: Pacton T3-002
  9. OG-21-NB: Veenhuis V.o.c-18-10-10-10-2st
  10. OG-26-ND: Renders Roc 12.27 cc
  11. OG-27-NB: Veldhuizen P31-5d
  12. OG-27-ND: Renders Roc 12.27 cc
  13. OG-28-ND: Renders Rscc 12.27
  14. OG-29-ND: Renders Euro 800
  15. OG-33-NB: Burg Bpo 12-20 ornxx
  16. OG-34-NB: Krone Sp 27
  17. OG-37-NB: Broshuis 3 aou-48 Eu
  18. OG-38-NB: Fruehauf Oncrk 30-218a
  19. OG-41-NB: Floor Flo-12-20k1
  20. OG-42-NB: Van eck Ot-31
  21. OG-43-NB: Van eck Dt-31
  22. OG-45-NB: Groenewegen 40.14 cc-12-27
  23. OG-46-NB: Krone Szf 20
  24. OG-47-NB: Fruehauf Oncrk 39-327 a
  25. OG-48-NB: Samro Sr 233 Dcp
  26. OG-69-NB: Groenewegen Drov-12-27
  27. OL-60-GF: Pacton Txd339

Meer Nooteboom Ovb-102-06 op voertuig-zoeker.nl

Nooteboom Ovb-102-06 opleggers

60 Nooteboom Ovb-102-06 opleggers
Bekijk Nooteboom Ovb-102-06 opleggers.
4.150 Nooteboom opleggers
Bekijk Nooteboom opleggers.

Nooteboom Ovb-102-06 open wagens

38 Nooteboom Ovb-102-06 open wagens
Bekijk Nooteboom Ovb-102-06 open wagens.
2.644 Nooteboom open wagens
Bekijk Nooteboom open wagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Nooteboom zijn: Nooteboom Ovb-48-03v, Nooteboom Osds-48-03v, Nooteboom Mco-48-03v, Nooteboom Osds-48-03 en Nooteboom Mcos-48-03v.