Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Nooteboom |
Model | Ovb-42-vv |
Kenteken | OK-64-XJ, OK–64–XJ, OK 64 XJ (gespeld: Otto Karel Zes Vier Xantippe Jan) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | v. dwarsbalk r. |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 1023-2563 cm Lengte (L): 1380-2920 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1195-2735 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Ovb-42-vv opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 22-07-2009 (ruim 16 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 16-07-2009 (ruim 16 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 08-03-1996 (ruim 29 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 10-09-2025 (over 5 dagen) |
Tijdlijn van de OK64XJ |
|
08-03-1996 | Eerste toelating |
16-07-2009 | Eerste tenaamstelling in nederland |
22-07-2009 | Huidige aanvang tenaamstelling |
03-09-2021 | Vorige vervaldatum apk |
03-09-2022 | Vorige vervaldatum apk |
08-09-2023 | Vorige vervaldatum apk |
08-09-2024 | Vorige vervaldatum apk |
10-09-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Nooteboom Ovb-42-vv opvragen |
Laadvermogen | 29.140 kg |
Massa leeg voertuig | 12.860 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Breedte voertuig | 250 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Ovb-42-vv opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Ovb-42-vv opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Ovb-42-vv opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Ovb-42-vv opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Ovb-42-vv opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Ovb-42-vv opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
03-09-2019 16:36 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
21-07-2020 16:26 | Roestschadereparatie ondeugdelijk |
23-07-2020 15:39 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
23-07-2020 15:39 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
23-07-2020 15:39 | Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
02-09-2021 16:25 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
05-09-2023 16:53 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
05-09-2024 16:44 | Retroreflector vertoont gebrek |
05-09-2024 16:44 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
Schades bekijken van deze Nooteboom Ovb-42-vv.
De gegevens van deze Nooteboom Ovb-42-vv met kenteken OK64XJ (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1996? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK64XJ weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OK-64-XJ. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–64–XJ één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, X en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 4 in OK64XJ vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKXJ-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OKÂ 64Â XJ, gebruik dan onderstaande zoekbox: