Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open laadvloer (voertuig met open laadvloer) |
Merk | Nooteboom |
Model | Tele-39-02v |
Kenteken | OS-11-NG, OS–11–NG, OS 11 NG (gespeld: Otto Simon Één Één Nico Gerard) |
Type | TELE-39-02V |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 0843-1463 cm Lengte (L): 1198-1818 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1015-1635 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Tele-39-02v opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 14-12-2020 (ruim 4½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 14-12-2020 (ruim 4½ jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 14-12-2020 (ruim 4½ jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 14-12-2025 (over ruim 3 maanden) |
Tijdlijn van de OS11NG |
|
14-12-2020 | Eerste tenaamstelling in nederland |
14-12-2020 | Eerste toelating |
14-12-2020 | Huidige aanvang tenaamstelling |
14-12-2021 | Vorige vervaldatum apk |
14-12-2022 | Vorige vervaldatum apk |
14-12-2023 | Vorige vervaldatum apk |
14-12-2024 | Vorige vervaldatum apk |
14-12-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Nooteboom Tele-39-02v opvragen |
Laadvermogen | 30.190 kg |
Massa leeg voertuig | 8810 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 39.000 kg |
Breedte voertuig | 254 cm |
Technische maximale massa voertuig | 39.000 kg |
Hoogte voertuig | 293 cm |
Lengte voertuig (minimum) | 1198 cm |
Lengte voertuig (maximum) | 1818 cm |
Wielbasis voertuig (minimum) | 843 cm |
Wielbasis voertuig (maximum) | 1463 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Tele-39-02v opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 4 |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Tele-39-02v opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Tele-39-02v opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 01 |
Carrosserie (omschrijving) | Open laadvloer |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Tele-39-02v opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 19.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Tele-39-02v opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Nooteboom Tele-39-02v opvragen |
De gegevens van deze Nooteboom Tele-39-02v met kenteken OS11NG (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2020? Of wil je de gedetailleerde waarde van OS11NG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OS-11-NG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OS–11–NG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, S, N en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 1 in OS11NG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OSNG-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OSÂ 11Â NG, gebruik dan onderstaande zoekbox: