Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gecond. zndr temperatuurreg. (geconditioneerd voertuig zonder temperatuurregeling) |
Merk | Ntm |
Model | Upp-29/39l-3 |
Kenteken | OP-59-NB, OP–59–NB, OP 59 NB (gespeld: Otto Pieter Vijf Negen Nico Bernard) |
Type | UPP-29/39L-3 |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk a. |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 43000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Ntm Upp-29/39l-3 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 23-01-2017 (bijna 9 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 22-11-2016 (bijna 9 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 10-11-2016 (bijna 9 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 05-12-2025 (over bijna 3 maanden) |
Tijdlijn van de OP59NB |
|
10-11-2016 | Eerste toelating |
22-11-2016 | Eerste tenaamstelling in nederland |
23-01-2017 | Huidige aanvang tenaamstelling |
16-11-2021 | Vorige vervaldatum apk |
16-11-2022 | Vorige vervaldatum apk |
29-11-2023 | Vorige vervaldatum apk |
29-11-2024 | Vorige vervaldatum apk |
05-12-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Ntm Upp-29/39l-3 opvragen |
Laadvermogen | 35.200 kg |
Massa leeg voertuig | 7800 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 43.000 kg |
Wielbasis | 875 cm |
Lengte voertuig | 1380 cm |
Breedte voertuig | 256 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 43.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Ntm Upp-29/39l-3 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Ntm Upp-29/39l-3 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Ntm Upp-29/39l-3 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 05 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd zonder temp. regeling |
Schadeverleden | Schades van deze Ntm Upp-29/39l-3 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 16.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Ntm Upp-29/39l-3 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Ntm Upp-29/39l-3 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
29-11-2022 13:23 | Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd |
29-11-2022 13:23 | Breedtemarkering ontbreekt of voldoet niet aan de eisen |
Schades bekijken van deze Ntm Upp-29/39l-3.
De gegevens van deze Ntm Upp-29/39l-3 met kenteken OP59NB (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP59NB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-59-NB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–59–NB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, N en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 9 in OP59NB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPNB-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 59Â NB, gebruik dan onderstaande zoekbox: