OK-44-HJ OK-51-HJ

OK-50-HJ: Omar s.r.l. Omar 36b13p

OK-50-HJ Op deze pagina vind je alle informatie over OK–50–HJ, een Omar s.r.l. Omar 36b13p. Het is een geconditioneerd voertuig uit 2007. De APK van deze Omar 36b13p is vervallen op 05-12-2020 (bijna 5 jaar geleden).

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OK-50-HJ?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-50-HJ

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Geconditioneerd voertuig
Merk Omar s.r.l.
Model Omar 36b13p
Kenteken OK-50-HJ, OK–50–HJ, OK 50 HJ (gespeld: Otto Karel Vijf Nul Hendrik Jan)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. v.
Schadeverleden Schades van deze Omar s.r.l. Omar 36b13p opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 13-08-2024 (ruim 1 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 15-08-2007 (ruim 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 15-08-2007 (ruim 18 jaar geleden)
Vervaldatum APK 05-12-2020 (bijna 5 jaar geleden)

Tijdlijn van de OK50HJ

15-08-2007 Eerste tenaamstelling in nederland
15-08-2007 Eerste toelating
31-07-2015 Vorige aanvang tenaamstelling
05-12-2020 Huidige vervaldatum apk
13-08-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Omar s.r.l. Omar 36b13p opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 26.950 kg
Massa leeg voertuig 9050 kg
Toegestane maximum massa voertuig 36.000 kg
Wielbasis 874 cm
Lengte voertuig 1392 cm
Breedte voertuig 260 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 36.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Omar s.r.l. Omar 36b13p opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Omar s.r.l. Omar 36b13p opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Omar s.r.l. Omar 36b13p opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 04
Carrosserie (omschrijving) Geconditioneerd met temperatuurregeling
Schadeverleden Schades van deze Omar s.r.l. Omar 36b13p opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Omar s.r.l. Omar 36b13p opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Omar s.r.l. Omar 36b13p opvragen

Bijwerkdatum OK-50-HJ

De gegevens van deze Omar s.r.l. Omar 36b13p met kenteken OK50HJ (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Omar s.r.l. Omar 36b13p?

Schadeverleden van de OK 50 HJ

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK50HJ weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Omar 36b13p (OK50HJ)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-50-HJ. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–50–HJ één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 2: OF-50-HJ, een Van hool 3b2003 oplegger uit 1997.
  2. Verandering op plek 2: OL-50-HJ, een Schmitz S01 oplegger uit 2006.
  3. Verandering op plek 3: OK-40-HJ, een Pacton T3-010 oplegger uit 2008.
  4. Verandering op plek 3: OK-60-HJ, een Berger N32 oplegger uit 2008.
  5. Verandering op plek 4: OK-51-HJ, een Jumbo Do 270.6 oplegger uit 2008.
  6. Verandering op plek 5: OK-50-FJ, een Broshuis 2 connect-5akcc oplegger uit 2008.
  7. Verandering op plek 5: OK-50-JJ, een D-tec Ft-43-03v oplegger uit 2008.
  8. Verandering op plek 6: OK-50-HH, een Veldhuizen P37-4 oplegger uit 2008.
  9. Verandering op plek 6: OK-50-HK, een Schmitz cargobull Sko 24/l -13.4 fp 45 cool(sko 24) oplegger uit 2008.

Meer kentekens met O, K, H en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, H en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 0 in OK50HJ vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKHJ-kentekens.

14 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

15-08-2007 (ruim 18 jaar geleden):
  1. OJ-11-YT: Atm Oka 15/30
  2. OJ-15-VF: Koegel S24
  3. OJ-16-VF: Koegel S***24
  4. OJ-33-YG: Schmitz Scs 24/l-13.62 e b(s01)
  5. OJ-37-TY: Schmitz Sko 24
  6. OJ-41-TY: Schmitz Sko 24
  7. OJ-59-YG: Nooteboom Ovb-55-03v
  8. OJ-59-YR: Bulthuis Tdpa01
  9. OJ-66-YJ: Schmitz Sko 24
  10. OJ-76-YS: Tracon trailers To.s 1210
  11. OJ-81-YJ: Schmitz Sko 24
  12. OJ-92-YR: Bulthuis Tdpa01
  13. ON-74-NL: Koegel Snc0 24
  14. OT-58-GV: Obm Shark 6330

Meer Omar s.r.l. Omar 36b13p op voertuig-zoeker.nl

Omar s.r.l. Omar 36b13p opleggers

tien Omar s.r.l. Omar 36b13p opleggers
Bekijk Omar s.r.l. Omar 36b13p opleggers.
negentien Omar s.r.l. opleggers
Bekijk Omar s.r.l. opleggers.

Omar s.r.l. Omar 36b13p geconditioneerd voertuigen

negen Omar s.r.l. Omar 36b13p geconditioneerd voertuigen
Bekijk Omar s.r.l. Omar 36b13p geconditioneerd voertuigen.
veertien Omar s.r.l. geconditioneerd voertuigen
Bekijk Omar s.r.l. geconditioneerd voertuigen.

De meest verkochte oplegger-modellen van Omar s.r.l. zijn: Omar s.r.l. Omar 36b13p, Omar s.r.l. 36 b 13p, Omar s.r.l. Srm, Omar s.r.l. 7-20 en Omar s.r.l. Omar 38313p.