OK-05-NB OK-07-NB

OK-06-NB: Ova 39 ok 95

OK-06-NB Op deze pagina vind je alle informatie over OK–06–NB, een Ova 39 ok 95. Het is een kiepwagen uit 2008. De APK van deze 39 ok 95 is vervallen op 18-06-2025 (bijna 3 maanden geleden).

Wat wil je doen met OK-06-NB?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-06-NB

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Kipper (kiepwagen)
Merk Ova
Model 39 ok 95
Kenteken OK-06-NB, OK–06–NB, OK 06 NB (gespeld: Otto Karel Nul Zes Nico Bernard)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 200 cm v. hart asstel
Schadeverleden Schades van deze Ova 39 ok 95 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 18-06-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 18-06-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Datum eerste toelating 18-06-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Vervaldatum APK 18-06-2025 (bijna 3 maanden geleden)

Tijdlijn van de OK06NB

18-06-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
18-06-2008 Eerste toelating
18-06-2008 Huidige aanvang tenaamstelling
18-06-2022 Vorige vervaldatum apk
18-06-2023 Vorige vervaldatum apk
18-06-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Ova 39 ok 95 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 31.490 kg
Massa leeg voertuig 7510 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 920 cm
Lengte voertuig 1185 cm
Breedte voertuig 251 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1108 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Ova 39 ok 95 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Ova 39 ok 95 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Ova 39 ok 95 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 10
Carrosserie (omschrijving) Kipper
Schadeverleden Schades van deze Ova 39 ok 95 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Ova 39 ok 95 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Ova 39 ok 95 opvragen

APK-gebreken van de OK06NB

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

07-05-2019 11:23 Veerschotel, -hand gescheurd
07-05-2019 11:23 Waarschuwingsinrichting antiblokkeersysteem geeft defect aan
15-05-2023 16:23 Waarschuwingsinrichting elektronisch remsysteem geeft defect
18-04-2025 12:18 Veerbevestiging ondeugdelijk

Schades bekijken van deze Ova 39 ok 95.

Bijwerkdatum OK-06-NB

De gegevens van deze Ova 39 ok 95 met kenteken OK06NB (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 20-06-2025.

Wat wil je doen met deze Ova 39 ok 95?

Schadeverleden van de OK 06 NB

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK06NB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 39 ok 95 (OK06NB)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-06-NB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–06–NB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MK-06-NB, een Kawasaki Kz 305 Csr motorfiets uit 1982.
  2. Verandering op plek 1: WK-06-NB, een Lynton Loadlugger 460 se aanhangwagen uit 1993.
  3. Verandering op plek 2: OJ-06-NB, een Pacton Z3-002 oplegger uit 2007.
  4. Verandering op plek 2: OL-06-NB, een Broshuis E2130/27 (3ad-45) oplegger uit 2011.
  5. Verandering op plek 3: OK-26-NB, een Schmitz gotha Scf 24 g euro oplegger uit 2008.
  6. Verandering op plek 4: OK-05-NB, een Pacton T2-002 oplegger uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: OK-07-NB, een Nooteboom Osd-48-03/l oplegger uit 2008.
  8. Verandering op plek 5: OK-06-KB, een Veldhuizen P37-4 oplegger uit 2008.
  9. Verandering op plek 5: OK-06-SB, een Pacton T3-001 oplegger uit 2009.
  10. Verandering op plek 6: OK-06-NF, een Pacton Tbd 339 oplegger uit 2008.

Meer kentekens met O, K, N en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, N en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 6 in OK06NB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKNB-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

18-06-2008 (ruim 17 jaar geleden):
  1. OK-05-NB: Pacton T2-002
  2. OK-15-NB: Jumbo To 180 Se
  3. OK-21-NB: Veldhuizen P29-2
  4. OK-22-NB: Veldhuizen P31-2a
  5. OK-23-NB: Veldhuizen P37-4
  6. OK-24-LY: Wot O k d 3 18 27
  7. OK-29-LY: Kaessbohrer Xs /rs
  8. OK-36-KP: Groenewegen Dro-12-20
  9. OK-39-KN: Pacton S3-001
  10. OK-39-KP: Groenewegen Dro-12-20
  11. OK-40-KN: Pacton S3-001
  12. OK-40-KP: Groenewegen Dro-12-20
  13. OK-41-NB: Atm Oka 15/30
  14. OK-42-KP: Groenewegen Dro-12-20
  15. OK-44-KP: Groenewegen Dro-12-20
  16. OK-45-KP: Groenewegen Dro-12-20
  17. OK-57-VH: Krone Sz
  18. OK-58-FR: Pacton T3-018
  19. OK-63-ND: Samro St39mhwe
  20. OK-65-KK: Pacton T3-001
  21. OK-74-LZ: Jumbo Do 270.6
  22. OK-77-JD: Pacton T3-007
  23. OK-77-KX: Groenewegen Dro-14-27
  24. OK-90-LZ: Burg Bpo 13-27 rgzxx
  25. OK-91-LZ: Burg Bpo 13-27 rgzxx
  26. OK-94-LT: Pacton B1-001
  27. OK-95-LT: Pacton B1-001
  28. OL-45-HS: Krone Sz
  29. OR-94-YX: D-tec D tec

Meer Ova 39 ok 95 op voertuig-zoeker.nl

Ova 39 ok 95 opleggers

vier Ova 39 ok 95 opleggers
Bekijk Ova 39 ok 95 opleggers.
32 Ova opleggers
Bekijk Ova opleggers.

Ova 39 ok 95 kippers

vier Ova 39 ok 95 kippers
Bekijk Ova 39 ok 95 kippers.
21 Ova kippers
Bekijk Ova kippers.

De meest verkochte oplegger-modellen van Ova zijn: Ova Ova, Ova 39 ok 95, Ova 390k95, Ova 40 ok 90 en Ova 430k90.