OK-41-SP OK-43-SP

OK-42-SP: Overlander Dft 32e

OK-42-SP Op deze pagina vind je alle informatie over OK–42–SP, een Overlander Dft 32e. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 1986. De APK van deze Dft 32e is vervallen op 18-12-2024 (bijna 9 maanden geleden).

Wat wil je doen met OK-42-SP?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-42-SP

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Overlander
Model Dft 32e
Kenteken OK-42-SP, OK–42–SP, OK 42 SP (gespeld: Otto Karel Vier Twee Simon Pieter)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. balk a. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze Overlander Dft 32e opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 02-01-2024 (ruim 1½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 17-11-2008 (bijna 17 jaar geleden)
Datum eerste toelating 30-06-1986 (ruim 39 jaar geleden)
Vervaldatum APK 18-12-2024 (bijna 9 maanden geleden)

Tijdlijn van de OK42SP

30-06-1986 Eerste toelating
17-11-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
15-01-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
18-12-2021 Vorige vervaldatum apk
18-12-2022 Vorige vervaldatum apk
18-12-2023 Vorige vervaldatum apk
02-01-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
18-12-2024 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Overlander Dft 32e opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 18.220 kg
Massa leeg voertuig 11.440 kg
Toegestane maximum massa voertuig 29.660 kg
Wielbasis 935 cm
Lengte voertuig 1237 cm
Breedte voertuig 250 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1153 cm
Technische maximale massa voertuig 29.660 kg
Schadeverleden Schades van deze Overlander Dft 32e opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Overlander Dft 32e opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Overlander Dft 32e opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Overlander Dft 32e opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 11.660 kg
Schadeverleden Schades van deze Overlander Dft 32e opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Overlander Dft 32e opvragen

APK-gebreken van de OK42SP

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

11-12-2020 14:57 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
22-11-2022 16:57 Achterlicht kleur wijkt af of niet toegestaan
22-11-2022 16:57 Achterlicht aantal niet juist volgens voorschriften
30-11-2023 16:53 Achterlicht afgeschermd
30-11-2023 16:53 Achterlicht glas gerepareerd of bewerkt

Schades bekijken van deze Overlander Dft 32e.

Bijwerkdatum OK-42-SP

De gegevens van deze Overlander Dft 32e met kenteken OK42SP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Overlander Dft 32e?

Schadeverleden van de OK 42 SP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1986? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK42SP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Dft 32e (OK42SP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-42-SP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–42–SP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 2: OJ-42-SP, een Schmitz Scs 24/l-13.62 p e b(s01) oplegger uit 2007.
  2. Verandering op plek 2: OL-42-SP, een Krone N/a oplegger uit 2012.
  3. Verandering op plek 3: OK-32-SP, een Kempf Skm 40/3 oplegger uit 2008.
  4. Verandering op plek 3: OK-52-SP, een Spitzer S27dsef02c oplegger uit 2008.
  5. Verandering op plek 4: OK-41-SP, een Veldhuizen P37-4 oplegger uit 2008.
  6. Verandering op plek 4: OK-43-SP, een Kuiper Pld oplegger uit 2008.
  7. Verandering op plek 5: OK-42-RP, een Krone Sd oplegger uit 2009.
  8. Verandering op plek 5: OK-42-TP, een Knapen K100 oplegger uit 2009.
  9. Verandering op plek 6: OK-42-SN, een Koegel S***24 oplegger uit 2009.
  10. Verandering op plek 6: OK-42-SR, een Broshuis 4 absd-58 oplegger uit 2008.

Meer kentekens met O, K, S en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, S en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 2 in OK42SP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKSP-kentekens.

Meer Overlander Dft 32e op voertuig-zoeker.nl

Overlander Dft 32e opleggers

één Overlander Dft 32e oplegger
Bekijk Overlander Dft 32e oplegger.
zes Overlander opleggers
Bekijk Overlander opleggers.

Overlander Dft 32e voertuigen met gesloten opbouw

één Overlander Dft 32e voertuig met gesloten opbouw
Bekijk Overlander Dft 32e voertuig met gesloten opbouw.
één Overlander voertuig met gesloten opbouw
Bekijk Overlander voertuig met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Overlander zijn: Overlander St30/3a/30-20, Overlander St32-3a-20slf, Overlander Tpt36es, Overlander St 303a 30 20 rbt en Overlander Dft 32e.