Het kenteken van deze Pacton 2126 d-18 (OB76NX) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Pacton |
Model | 2126 d-18 |
Kenteken | OB-76-NX, OB–76–NX, OB 76 NX (gespeld: Otto Bernard Zeven Zes Nico Xantippe) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 150 cm v. hart asstel |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton 2126 d-18 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 12-10-2007 (bijna 18 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 06-12-1990 (bijna 35 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 06-12-1990 (bijna 35 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 29-12-2021 (ruim 3½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de OB76NX |
|
06-12-1990 | Eerste tenaamstelling in nederland |
06-12-1990 | Eerste toelating |
12-10-2007 | Huidige aanvang tenaamstelling |
29-12-2021 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Pacton 2126 d-18 opvragen |
Laadvermogen | 22.560 kg |
Massa leeg voertuig | 7440 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 30.000 kg |
Wielbasis | 881 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 30.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton 2126 d-18 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton 2126 d-18 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton 2126 d-18 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 12.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton 2126 d-18 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton 2126 d-18 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
25-11-2019 15:01 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
29-12-2020 14:51 | Band beschadigd |
29-12-2020 14:51 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
17-12-2021 13:51 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
17-12-2021 13:51 | Ondersteuning laadvloer/laadruimte ondeugdelijk |
17-12-2021 13:51 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
17-12-2021 13:51 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
17-12-2021 13:51 | Rem- of parkeerremkabel / buitenkabel ondeugdelijk |
17-12-2021 13:51 | iom keurmeester steekproefcontrolerapport niet ondertekend i |
Schades bekijken van deze Pacton 2126 d-18.
De gegevens van deze Pacton 2126 d-18 met kenteken OB76NX (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 02-01-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1990? Of wil je de gedetailleerde waarde van OB76NX weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OB-76-NX. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OB–76–NX één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, B, N en X als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 6 in OB76NX vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OBNX-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OBÂ 76Â NX, gebruik dan onderstaande zoekbox: