Het kenteken van deze Pacton 2530 D (OZ3729) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Pacton |
Model | 2530 |
Type | D |
Kenteken | OZ-37-29, OZ–37–29, OZ 37 29 (gespeld: Otto Zaandam Drie Zeven Twee Negen) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 180 cm v. hart asstel |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton 2530 D opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 01-11-2002 (bijna 23 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 01-02-1979 (bijna 47 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 01-02-1979 (bijna 47 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 15-07-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Tijdlijn van de OZ3729 |
|
01-02-1979 | Eerste tenaamstelling in nederland |
01-02-1979 | Eerste toelating |
01-11-2002 | Huidige aanvang tenaamstelling |
15-07-2021 | Vorige vervaldatum apk |
15-07-2022 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Pacton 2530 D opvragen |
Laadvermogen | 25.500 kg |
Massa leeg voertuig | 6500 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 32.000 kg |
Wielbasis | 780 cm |
Breedte voertuig | 250 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1108 cm |
Technische maximale massa voertuig | 32.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton 2530 D opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton 2530 D opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton 2530 D opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton 2530 D opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 12.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton 2530 D opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton 2530 D opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
12-07-2019 14:41 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet) |
12-07-2019 14:41 | Roestschade hulpbalk |
12-07-2019 14:41 | Hoofdbalk gescheurd |
12-07-2019 14:41 | Retroreflector ontbreekt |
12-07-2019 14:41 | Hulpbalk gescheurd |
12-07-2019 14:41 | Remlicht werkt niet (goed) |
12-07-2019 14:41 | Richtingaanwijzer werkt niet (goed) |
11-06-2020 16:58 | Hoofdbalk gescheurd |
11-06-2020 16:58 | Remlicht werkt niet (goed) |
11-06-2020 16:58 | Voertuig niet voorzien van automatische remstellers |
13-07-2021 16:55 | Band onvoldoende profiel |
13-07-2021 16:55 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Schades bekijken van deze Pacton 2530 D.
De gegevens van deze Pacton 2530 D met kenteken OZ3729 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 02-09-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1979? Of wil je de gedetailleerde waarde van OZ3729 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OZ-37-29. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OZ–37–29 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O en Z als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 7, 2 en 9 in OZ3729 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OZ-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OZÂ 37Â 29, gebruik dan onderstaande zoekbox: