OR-26-76 OR-27-59

OR-26-87: Pacton 2530

OR-26-87 Op deze pagina vind je alle informatie over OR–26–87, een Pacton 2530 S. Het is een open wagen uit 1969.

Wat wil je doen met OR-26-87?

infoverkopentools

Specificaties van de OR-26-87

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Open wagen
Merk Pacton
Model 2530
Type S
Kenteken OR-26-87, OR–26–87, OR 26 87 (gespeld: Otto Rudolf Twee Zes Acht Zeven)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 175 cm v. hart asstel
Schadeverleden Schades van deze Pacton 2530 S opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 19-02-2024 (ruim 1½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 14-04-1969 (ruim 56 jaar geleden)
Datum eerste toelating 14-04-1969 (ruim 56 jaar geleden)

Tijdlijn van de OR2687

14-04-1969 Eerste tenaamstelling in nederland
14-04-1969 Eerste toelating
03-09-2019 Vorige aanvang tenaamstelling
30-03-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
19-02-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Pacton 2530 S opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 24.830 kg
Massa leeg voertuig 5670 kg
Toegestane maximum massa voertuig 30.500 kg
Wielbasis 800 cm
Breedte voertuig 249 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1032 cm
Technische maximale massa voertuig 30.500 kg
Schadeverleden Schades van deze Pacton 2530 S opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Pacton 2530 S opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Pacton 2530 S opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Schadeverleden Schades van deze Pacton 2530 S opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 10.500 kg
Schadeverleden Schades van deze Pacton 2530 S opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Pacton 2530 S opvragen

Bijwerkdatum OR-26-87

De gegevens van deze Pacton 2530 S met kenteken OR2687 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Pacton 2530 S?

Schadeverleden van de OR 26 87

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1969? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR2687 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 2530 S (OR2687)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OR-26-87. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–26–87 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: AR-26-87, een zwarte Citroen 5 hp oldtimer personenauto uit 1923.
  2. Verandering op plek 2: OP-26-87, een Netam Hb.f2w.20.40/2x20.8tl/01 oplegger uit 1967.
  3. Verandering op plek 3: OR-76-87, een Pacton 1520 S oplegger uit 1970.

Meer kentekens met O en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 6, 8 en 7 in OR2687 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OR-kentekens.

Meer Pacton 2530 S op voertuig-zoeker.nl

Pacton 2530 S opleggers

vijf Pacton 2530 S opleggers
Bekijk Pacton 2530 S opleggers.
98 Pacton 2530 opleggers
Bekijk Pacton 2530 opleggers.
12.068 Pacton opleggers
Bekijk Pacton opleggers.

Pacton 2530 S open wagens

vijf Pacton 2530 S open wagens
Bekijk Pacton 2530 S open wagens.
36 Pacton 2530 open wagens
Bekijk Pacton 2530 open wagens.
2.824 Pacton open wagens
Bekijk Pacton open wagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Pacton zijn: Pacton N/a, Pacton T3-001, Pacton T3-010, Pacton Z3-002 en Pacton T3-011.