OK-41-VY OK-44-VY

OK-42-VY: Pacton B1-001

OK-42-VY Op deze pagina vind je alle informatie over OK–42–VY, een Pacton B1-001. Het is een open wagen uit 2009. De APK van deze B1-001 is vervallen op 22-11-2022 (bijna 3 jaar geleden).

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OK-42-VY?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-42-VY

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Open wagen
Merk Pacton
Model B1-001
Kenteken OK-42-VY, OK–42–VY, OK 42 VY (gespeld: Otto Karel Vier Twee Victor Ypsilon)
Europese voertuigcategorie O3
Plaats chassisnummer tegen r. balk t.p.v. steun
Schadeverleden Schades van deze Pacton B1-001 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 04-10-2022 (bijna 3 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 10-06-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 10-06-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Vervaldatum APK 22-11-2022 (bijna 3 jaar geleden)

Tijdlijn van de OK42VY

10-06-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
10-06-2009 Eerste toelating
04-10-2018 Vorige aanvang tenaamstelling
26-10-2021 Vorige vervaldatum apk
04-10-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
22-11-2022 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Pacton B1-001 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 15.300 kg
Massa leeg voertuig 6700 kg
Toegestane maximum massa voertuig 22.000 kg
Wielbasis 637 cm
Lengte voertuig 1105 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 926 cm
Technische maximale massa voertuig 22.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Pacton B1-001 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Pacton B1-001 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Pacton B1-001 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Schadeverleden Schades van deze Pacton B1-001 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Pacton B1-001 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Pacton B1-001 opvragen

APK-gebreken van de OK42VY

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

26-10-2020 14:20 Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij

Schades bekijken van deze Pacton B1-001.

Bijwerkdatum OK-42-VY

De gegevens van deze Pacton B1-001 met kenteken OK42VY (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.

Wat wil je doen met deze Pacton B1-001?

Schadeverleden van de OK 42 VY

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK42VY weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze B1-001 (OK42VY)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-42-VY. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–42–VY één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: TK-42-VY, een witte Nissan Sunny 1.6 hb personenauto uit 1988.
  2. Verandering op plek 2: OJ-42-VY, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2007.
  3. Verandering op plek 2: OL-42-VY, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2013.
  4. Verandering op plek 3: OK-32-VY, een Atm Ok 17/27 oplegger uit 2009.
  5. Verandering op plek 3: OK-52-VY, een Groenewegen Dro-14-20 B oplegger uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: OK-41-VY, een Samro St39wg oplegger uit 2009.
  7. Verandering op plek 4: OK-43-VY, een Pacton B1-001 oplegger uit 2009.
  8. Verandering op plek 5: OK-42-TY, een Schmitz cargobull Sko 24/l-13.4 fp 45 cool (sko24) oplegger uit 2009.
  9. Verandering op plek 5: OK-42-YY, een Lag O3-37,5 dstl oplegger uit 1987.
  10. Verandering op plek 6: OK-42-VX, een Broshuis Mix-'93 oplegger uit 2009.
  11. Verandering op plek 6: OK-42-VZ, een Nooteboom Osds-48-03v oplegger uit 2009.

Meer kentekens met O, K, V en Y

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, V en Y als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 2 in OK42VY vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKVY-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

10-06-2009 (ruim 16 jaar geleden):
  1. OK-19-RT: Van hool 3b2014
  2. OK-22-RT: Van hool 3b2014
  3. OK-33-XB: Burg Bpo-12-27-zgzxx
  4. OK-37-VY: Titan jelsum Dl70
  5. OK-39-XB: Broshuis E2130/27
  6. OK-41-VZ: Welgro 97 wsl 33-24
  7. OK-41-XB: Lako T346-rmo
  8. OK-42-XB: Trias 712-210
  9. OK-43-VY: Pacton B1-001
  10. OK-45-XB: Van eck U t-3i
  11. OK-47-XB: Tracon trailers Td-1518
  12. OK-48-XB: Pacton Tbd 122
  13. OK-49-VS: Veldhuizen Sdo
  14. OK-49-XB: Pacton Tbd 122
  15. OK-60-XB: Van eck U t-3i
  16. OK-64-XS: Sommer Sp-18hl
  17. OK-79-LP: Pacton T3-018
  18. OK-88-VY: Veldhuizen P37-4
  19. ON-95-SJ: Schmitz cargobull Ski24
  20. OP-46-VX: Koegel Sp 18
  21. OP-63-VT: Koegel Sp 18
  22. OP-79-XH: Koegel Sp 18
  23. OR-13-ZG: Lag O-3-39 Mega
  24. OR-44-BS: Weka -
  25. OR-45-BS: Weka -
  26. OR-61-ZS: Lag O3-39 Mega
  27. OS-15-DN: Lag O3-39 Mega
  28. OS-25-BP: Lag Lag
  29. OS-30-DG: Lag O3-39 Mega

Meer Pacton B1-001 op voertuig-zoeker.nl

Pacton B1-001 opleggers

44 Pacton B1-001 opleggers
Bekijk Pacton B1-001 opleggers.
12.069 Pacton opleggers
Bekijk Pacton opleggers.

Pacton B1-001 open wagens

34 Pacton B1-001 open wagens
Bekijk Pacton B1-001 open wagens.
2.825 Pacton open wagens
Bekijk Pacton open wagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Pacton zijn: Pacton N/a, Pacton T3-001, Pacton T3-010, Pacton Z3-002 en Pacton T3-011.