Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gecond. met temperatuurreg. (geconditioneerd voertuig met temperatuurregeling) |
Merk | Pacton |
Model | Tbz.235 |
Kenteken | OP-05-NG, OP–05–NG, OP 05 NG (gespeld: Otto Pieter Nul Vijf Nico Gerard) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk t.p.v. steun |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 40000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton Tbz.235 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 04-06-2024 (bijna 1½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 30-11-2016 (bijna 9 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-11-2016 (bijna 9 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 30-11-2025 (over bijna 3 maanden) |
Tijdlijn van de OP05NG |
|
30-11-2016 | Eerste tenaamstelling in nederland |
30-11-2016 | Eerste toelating |
15-12-2016 | Vorige aanvang tenaamstelling |
30-11-2021 | Vorige vervaldatum apk |
30-11-2022 | Vorige vervaldatum apk |
30-11-2023 | Vorige vervaldatum apk |
04-06-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
30-11-2024 | Vorige vervaldatum apk |
30-11-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Pacton Tbz.235 opvragen |
Laadvermogen | 25.560 kg |
Massa leeg voertuig | 9440 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 35.000 kg |
Wielbasis | 819 cm |
Lengte voertuig | 1265 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1092 cm |
Technische maximale massa voertuig | 35.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton Tbz.235 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton Tbz.235 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton Tbz.235 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton Tbz.235 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton Tbz.235 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton Tbz.235 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
15-10-2019 15:26 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
25-10-2021 12:11 | Stadslicht werkt niet (goed) |
25-10-2021 12:11 | Retroreflector ontbreekt |
24-10-2023 13:47 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
24-10-2023 13:47 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
Schades bekijken van deze Pacton Tbz.235.
De gegevens van deze Pacton Tbz.235 met kenteken OP05NG (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP05NG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-05-NG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–05–NG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, N en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 5 in OP05NG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPNG-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 05Â NG, gebruik dan onderstaande zoekbox: