Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Geconditioneerd voertuig |
Merk | Pacton |
Model | Tbz.342 |
Kenteken | OJ-32-FN, OJ–32–FN, OJ 32 FN (gespeld: Otto Jan Drie Twee Ferdinand Nico) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 150 cm v. hart asstel |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties - max. massa middenas geremd: 20000 kg Maximum massa trekkend voertuig: 40000 kg Tevens voorzien van een koppeling met de volgende gegevens: Afstand hart koppeling tot hart koppeling: 1038 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton Tbz.342 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 02-02-2006 (bijna 20 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 02-02-2006 (bijna 20 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 02-02-2006 (bijna 20 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 02-02-2026 (over bijna 5 maanden) |
Tijdlijn van de OJ32FN |
|
02-02-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
02-02-2006 | Eerste toelating |
02-02-2006 | Huidige aanvang tenaamstelling |
02-02-2022 | Vorige vervaldatum apk |
02-02-2023 | Vorige vervaldatum apk |
02-02-2024 | Vorige vervaldatum apk |
02-02-2025 | Vorige vervaldatum apk |
02-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Pacton Tbz.342 opvragen |
Laadvermogen | 32.220 kg |
Massa leeg voertuig | 9780 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Wielbasis | 898 cm |
Lengte voertuig | 1402 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton Tbz.342 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton Tbz.342 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton Tbz.342 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton Tbz.342 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton Tbz.342 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton Tbz.342 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
10-12-2019 15:15 | Achterlicht werkt niet (goed) |
10-12-2019 15:15 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
05-01-2021 12:54 | Radiale speling in onderste bus te groot |
12-01-2023 16:57 | Achterlicht werkt niet (goed) |
12-01-2023 16:57 | Remleiding beschadigd |
05-01-2024 15:53 | Achterlicht werkt niet (goed) |
05-01-2024 15:53 | Koppelingspen te veel gesleten |
Schades bekijken van deze Pacton Tbz.342.
De gegevens van deze Pacton Tbz.342 met kenteken OJ32FN (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ32FN weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-32-FN. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–32–FN één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, F en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 2 in OJ32FN vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJFN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OJÂ 32Â FN, gebruik dan onderstaande zoekbox: