Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gecond. met temperatuurreg. (geconditioneerd voertuig met temperatuurregeling) |
Merk | Pacton |
Model | Tgz342 |
Kenteken | OT-30-JP, OT–30–JP, OT 30 JP (gespeld: Otto Theodoor Drie Nul Jan Pieter) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend voertuig: 40000 kg - max. massa middenas geremd: 20000 kg Afstand hart koppeling tot hart koppeling: 1036 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton Tgz342 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 10-06-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 10-06-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 10-06-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 10-06-2025 (bijna 3 maanden geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 10-06-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Tijdlijn van de OT30JP |
|
10-06-2022 | Eerste tenaamstelling in nederland |
10-06-2022 | Eerste toelating |
10-06-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
10-06-2022 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
10-06-2023 | Vorige vervaldatum apk |
10-06-2024 | Vorige vervaldatum apk |
10-06-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Pacton Tgz342 opvragen |
Laadvermogen | 31.200 kg |
Massa leeg voertuig | 10.800 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Wielbasis | 883 cm |
Lengte voertuig | 1404 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Hoogte voertuig | 400 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton Tgz342 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 6 |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton Tgz342 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton Tgz342 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton Tgz342 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton Tgz342 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Pacton Tgz342 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
18-04-2023 12:03 | Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
04-06-2024 12:34 | Band beschadigd |
04-06-2024 12:34 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
04-06-2024 12:34 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
04-06-2024 12:34 | (Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd |
04-06-2024 12:34 | Extra koppeling aanhangwagen niet volgens voorschriften |
Schades bekijken van deze Pacton Tgz342.
De gegevens van deze Pacton Tgz342 met kenteken OT30JP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 12-06-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2022? Of wil je de gedetailleerde waarde van OT30JP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OT-30-JP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OT–30–JP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, T, J en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 0 in OT30JP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OTJP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OTÂ 30Â JP, gebruik dan onderstaande zoekbox: