OR-98-NR OR-02-NS

OR-01-NS: Samro Sd28mh

OR-01-NS Op deze pagina vind je alle informatie over OR–01–NS, een Samro Sd28mh. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2006. De APK van deze Sd28mh vervalt op 16-10-2025 (over bijna 1½ maand).

Wat wil je doen met OR-01-NS?

infoverkopentools

Specificaties van de OR-01-NS

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Samro
Model Sd28mh
Kenteken OR-01-NS, OR–01–NS, OR 01 NS (gespeld: Otto Rudolf Nul Één Nico Simon)
Type SD28MHPA
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. balk
Schadeverleden Schades van deze Samro Sd28mh opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 21-08-2019 (ruim 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 17-10-2018 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 05-09-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Vervaldatum APK 16-10-2025 (over bijna 1½ maand)

Tijdlijn van de OR01NS

05-09-2006 Eerste toelating
17-10-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
21-08-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
10-10-2021 Vorige vervaldatum apk
10-10-2022 Vorige vervaldatum apk
10-10-2023 Vorige vervaldatum apk
10-10-2024 Vorige vervaldatum apk
16-10-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Samro Sd28mh opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 20.700 kg
Massa leeg voertuig 7300 kg
Toegestane maximum massa voertuig 28.000 kg
Wielbasis 878 cm
Lengte voertuig 1375 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 28.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Samro Sd28mh opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Samro Sd28mh opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Samro Sd28mh opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Samro Sd28mh opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Samro Sd28mh opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Samro Sd28mh opvragen

APK-gebreken van de OR01NS

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

21-08-2019 13:56 Luchtlekkage reminrichting
21-08-2019 13:56 Achterlicht werkt niet (goed)
29-09-2020 10:16 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
07-10-2021 13:09 Drukreservoirs ondeugdelijk, beschadigd, verroest of lek
07-10-2021 13:09 Opspatafscherming ontbreekt
07-10-2021 13:09 Zijdelingse afscherming ontbreekt

Schades bekijken van deze Samro Sd28mh.

Bijwerkdatum OR-01-NS

De gegevens van deze Samro Sd28mh met kenteken OR01NS (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Samro Sd28mh?

Schadeverleden van de OR 01 NS

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR01NS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sd28mh (OR01NS)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OR-01-NS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–01–NS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MR-01-NS, een Kawasaki Zxr 750 motorfiets met zijspan uit 1993.
  2. Verandering op plek 1: SR-01-NS, een groene Volvo 340 Dl s6 personenauto uit 1988.
  3. Verandering op plek 2: OP-01-NS, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2017.
  4. Verandering op plek 2: OS-01-NS, een Krone N/a oplegger uit 2021.
  5. Verandering op plek 3: OR-11-NS, een Krone N/a oplegger uit 2018.
  6. Verandering op plek 4: OR-02-NS, een Nooteboom Ovb-55-03v oplegger uit 2001.
  7. Verandering op plek 5: OR-01-LS, een Kogel Sn 24 oplegger uit 2018.
  8. Verandering op plek 5: OR-01-PS, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2018.
  9. Verandering op plek 6: OR-01-NR, een Krone N/a oplegger uit 2018.
  10. Verandering op plek 6: OR-01-NT, een Menke-janzen Uoplyst oplegger uit 2008.

Meer kentekens met O, R, N en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, N en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 1 in OR01NS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORNS-kentekens.

20 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

05-09-2006 (ruim 19 jaar geleden):
  1. OJ-12-HS: Kuiper Plsd
  2. OJ-33-KR: Burg Bpo 12-27 Hzzxg-00
  3. OJ-34-KR: Burg Bpo 12-27 Hzzxg-00
  4. OJ-35-KR: Burg Bpo 12-27 Hzzxg-00
  5. OJ-52-KS: Chereau Cd382hb
  6. OJ-60-KS: Gofa Ssa 60
  7. OJ-62-KS: Van hool 3b2021
  8. OJ-63-KS: Renders Roc 12.18
  9. OJ-65-KS: Happy trailer Ozc 42-327
  10. OJ-66-KS: Broshuis 1adu-28
  11. OJ-69-KS: Floor Fluo-18-30h2
  12. OJ-70-KN: Veldhuizen P37-2
  13. OJ-70-KS: Floor Flo-17-30h2
  14. OJ-73-KS: Draco Tza 232
  15. OJ-74-KS: Chereau Cd382hb
  16. OJ-75-KS: Hrd Nts
  17. OJ-79-KS: Van hool 3c1016
  18. OJ-96-KS: Knapen K200
  19. OJ-98-YR: Krone Sdp27-m2/634+131+131
  20. ON-88-RD: Lamberet Lvfs3

Meer Samro Sd28mh op voertuig-zoeker.nl

Samro Sd28mh opleggers

twee Samro Sd28mh opleggers
Bekijk Samro Sd28mh opleggers.
251 Samro opleggers
Bekijk Samro opleggers.

Samro Sd28mh voertuigen met gesloten opbouw

twee Samro Sd28mh voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Samro Sd28mh voertuigen met gesloten opbouw.
69 Samro voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Samro voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Samro zijn: Samro St39wgra, Samro St39wgre, Samro St39wgwe, Samro St39mh en Samro Sr 233.