OJ-49-FD OJ-53-FD

OJ-50-FD: Samro Sd33whra

OJ-50-FD Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–50–FD, een Samro Sd33whra. Het is een open wagen uit 2006. De APK van deze Sd33whra is vervallen op 21-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden).

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OJ-50-FD?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-50-FD

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Open wagen
Merk Samro
Model Sd33whra
Kenteken OJ-50-FD, OJ–50–FD, OJ 50 FD (gespeld: Otto Jan Vijf Nul Ferdinand Dirk)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 260 cm a. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze Samro Sd33whra opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 02-03-2023 (ruim 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 17-01-2006 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 03-01-2006 (bijna 20 jaar geleden)
Vervaldatum APK 21-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OJ50FD

03-01-2006 Eerste toelating
17-01-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
17-01-2006 Vorige aanvang tenaamstelling
21-01-2022 Vorige vervaldatum apk
21-01-2023 Huidige vervaldatum apk
02-03-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Samro Sd33whra opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 23.410 kg
Massa leeg voertuig 6590 kg
Toegestane maximum massa voertuig 30.000 kg
Wielbasis 740 cm
Lengte voertuig 1135 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 950 cm
Technische maximale massa voertuig 30.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Samro Sd33whra opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Samro Sd33whra opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Samro Sd33whra opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Schadeverleden Schades van deze Samro Sd33whra opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 15.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Samro Sd33whra opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Samro Sd33whra opvragen

APK-gebreken van de OJ50FD

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

21-01-2021 16:42 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
21-01-2021 16:42 Remverschil op 1 as te groot
21-01-2021 16:42 Draaikransdelen ingesleten / te veel speling
21-01-2021 16:42 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
21-01-2021 16:42 Achterlicht werkt niet (goed)
21-01-2021 16:42 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
22-12-2021 16:14 Drukreservoirs ondeugdelijk, beschadigd, verroest of lek
22-12-2021 16:14 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
22-12-2021 16:14 Remlicht werkt niet (goed)
22-12-2021 16:14 Achterlicht werkt niet (goed)
22-12-2021 16:14 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
22-12-2021 16:14 Mistachterlicht werkt niet (goed)

Schades bekijken van deze Samro Sd33whra.

Bijwerkdatum OJ-50-FD

De gegevens van deze Samro Sd33whra met kenteken OJ50FD (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-12-2024.

Wat wil je doen met deze Samro Sd33whra?

Schadeverleden van de OJ 50 FD

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ50FD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sd33whra (OJ50FD)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-50-FD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–50–FD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MJ-50-FD, een Yamaha Xj 700 s motorfiets uit 1989.
  2. Verandering op plek 1: WJ-50-FD, een Saris F3020 aanhangwagen uit 1992.
  3. Verandering op plek 2: OG-50-FD, een Van hool 3b2011 oplegger uit 1999.
  4. Verandering op plek 2: OL-50-FD, een Krone Sd oplegger uit 2010.
  5. Verandering op plek 3: OJ-40-FD, een Lamberet Lvfs3r oplegger uit 2006.
  6. Verandering op plek 3: OJ-60-FD, een Pacton T3-018 oplegger uit 2006.
  7. Verandering op plek 4: OJ-51-FD, een Pacton T3-018 oplegger uit 2006.
  8. Verandering op plek 5: OJ-50-DD, een Koegel S***24 oplegger uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: OJ-50-GD, een Lag O-3-39 06 oplegger uit 2006.
  10. Verandering op plek 6: OJ-50-FB, een Talson F 1227 oplegger uit 2006.
  11. Verandering op plek 6: OJ-50-FF, een Burg Bpo 15-27 Srnxx oplegger uit 2006.

Meer kentekens met O, J, F en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, F en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 0 in OJ50FD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJFD-kentekens.

Meer Samro Sd33whra op voertuig-zoeker.nl

Samro Sd33whra opleggers

zes Samro Sd33whra opleggers
Bekijk Samro Sd33whra opleggers.
251 Samro opleggers
Bekijk Samro opleggers.

Samro Sd33whra open wagens

drie Samro Sd33whra open wagens
Bekijk Samro Sd33whra open wagens.
135 Samro open wagens
Bekijk Samro open wagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Samro zijn: Samro St39wgra, Samro St39wgre, Samro St39wgwe, Samro St39mh en Samro Sr 233.