OK-54-HT OK-58-HT

OK-56-HT: Samro Sd33whve

OK-56-HT Op deze pagina vind je alle informatie over OK–56–HT, een Samro Sd33whve. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2008. Het kenteken van deze Samro is vervallen.

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OK-56-HT?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-56-HT

Het kenteken van deze Samro Sd33whve (OK56HT) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Samro
Model Sd33whve
Kenteken OK-56-HT, OK–56–HT, OK 56 HT (gespeld: Otto Karel Vijf Zes Hendrik Theodoor)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. balk
Schadeverleden Schades van deze Samro Sd33whve opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 02-04-2021 (bijna 4½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 05-03-2008 (bijna 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 05-02-2008 (bijna 18 jaar geleden)
Vervaldatum APK 29-04-2022 (bijna 3½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OK56HT

05-02-2008 Eerste toelating
05-03-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
02-04-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
29-04-2022 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Samro Sd33whve opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 22.160 kg
Massa leeg voertuig 7840 kg
Toegestane maximum massa voertuig 30.000 kg
Wielbasis 790 cm
Lengte voertuig 1195 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1005 cm
Technische maximale massa voertuig 33.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Samro Sd33whve opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Samro Sd33whve opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Samro Sd33whve opvragen

Bijwerkdatum OK-56-HT

De gegevens van deze Samro Sd33whve met kenteken OK56HT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 12-06-2025.

Wat wil je doen met deze Samro Sd33whve?

Schadeverleden van de OK 56 HT

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK56HT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sd33whve (OK56HT)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-56-HT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–56–HT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MK-56-HT, een Kawasaki Ltd 450 motorfiets uit 1988.
  2. Verandering op plek 2: OJ-56-HT, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2006.
  3. Verandering op plek 2: OL-56-HT, een Veldhuizen P33-4 oplegger uit 2011.
  4. Verandering op plek 3: OK-46-HT, een System trailer Tfs 27 oplegger uit 2008.
  5. Verandering op plek 3: OK-66-HT, een Koegel S***24 oplegger uit 2008.
  6. Verandering op plek 4: OK-54-HT, een System trailer Tfs 18 oplegger uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: OK-58-HT, een Leci trailer Sr2e oplegger uit 2007.
  8. Verandering op plek 5: OK-56-GT, een Schmitz Scs 24/l-13.62 e b(s01) oplegger uit 2008.
  9. Verandering op plek 5: OK-56-JT, een Krone Sd oplegger uit 2008.
  10. Verandering op plek 6: OK-56-HS, een Burg Bpo 12-27 Ccxgx oplegger uit 2008.
  11. Verandering op plek 6: OK-56-HV, een Schmitz Scs 24/l-13.62 e b(s01) oplegger uit 2008.

Meer kentekens met O, K, H en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, H en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 6 in OK56HT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKHT-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

05-02-2008 (bijna 18 jaar geleden):
  1. OK-02-GF: Pacton T3-010
  2. OK-07-GL: D-tec Ft-43-03v
  3. OK-08-GL: D-tec Ft-43-03v
  4. OK-09-HF: Samro Sd33wh
  5. OK-11-GS: Dijssel Vd-35.150 a1
  6. OK-12-GS: Samro Sd 28 mhve
  7. OK-16-GD: Schmitz Sko 24
  8. OK-17-BS: Krone Sd
  9. OK-17-BT: Broshuis 31n5-eu
  10. OK-20-BS: Krone Sd
  11. OK-21-BS: Krone Sd
  12. OK-21-GJ: Veldhuizen Sdo
  13. OK-22-BS: Krone Sd
  14. OK-22-GT: Groenewegen Dro-15-27 B
  15. OK-23-BS: Krone Sd
  16. OK-24-BS: Krone Sd
  17. OK-25-BS: Krone Sd
  18. OK-25-FK: Veldhuizen Sdo
  19. OK-27-FK: Veldhuizen Sdo
  20. OK-30-FR: Benalu T43nl/multirunner
  21. OK-36-DT: Broshuis 3 ucc-39/45 Eu
  22. OK-38-FN: Pacton T3-001
  23. OK-42-FY: Vma Fv2006
  24. OK-49-FR: Pacton T3-018
  25. OK-58-HJ: Berger N31
  26. OK-59-HJ: Berger N31
  27. OK-60-HJ: Berger N32
  28. OK-65-FV: Pacton T3-010
  29. OK-67-FV: Pacton T3-010

Meer Samro Sd33whve op voertuig-zoeker.nl

Samro Sd33whve opleggers

drie Samro Sd33whve opleggers
Bekijk Samro Sd33whve opleggers.
251 Samro opleggers
Bekijk Samro opleggers.

Samro Sd33whve voertuigen met gesloten opbouw

één Samro Sd33whve voertuig met gesloten opbouw
Bekijk Samro Sd33whve voertuig met gesloten opbouw.
69 Samro voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Samro voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Samro zijn: Samro St39wgra, Samro St39wgre, Samro St39wgwe, Samro St39mh en Samro Sr 233.