Het kenteken van deze Samro Sr 233dcp (OG13FP) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Geconditioneerd voertuig |
Merk | Samro |
Model | Sr 233dcp |
Kenteken | OG-13-FP, OG–13–FP, OG 13 FP (gespeld: Otto Gerard Één Drie Ferdinand Pieter) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 180 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Samro Sr 233dcp opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 08-01-2024 (ruim 1½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 14-01-2000 (bijna 26 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 14-01-2000 (bijna 26 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 12-04-2020 (ruim 5 jaar geleden) |
Tijdlijn van de OG13FP |
|
14-01-2000 | Eerste tenaamstelling in nederland |
14-01-2000 | Eerste toelating |
08-02-2020 | Vorige aanvang tenaamstelling |
12-04-2020 | Huidige vervaldatum apk |
22-07-2022 | Vorige aanvang tenaamstelling |
08-01-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Samro Sr 233dcp opvragen |
Laadvermogen | 21.640 kg |
Massa leeg voertuig | 10.360 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 32.000 kg |
Wielbasis | 880 cm |
Lengte voertuig | 1395 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 32.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Samro Sr 233dcp opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Samro Sr 233dcp opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Samro Sr 233dcp opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze Samro Sr 233dcp opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 12.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Samro Sr 233dcp opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Samro Sr 233dcp opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
22-02-2019 11:20 | Roestschade hulpbalk |
22-02-2019 11:20 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
22-02-2019 11:20 | Roestschade hoofdbalk |
22-02-2019 11:20 | Achterlicht werkt niet (goed) |
22-02-2019 11:20 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
22-02-2019 11:20 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Schades bekijken van deze Samro Sr 233dcp.
De gegevens van deze Samro Sr 233dcp met kenteken OG13FP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 10-01-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2000? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG13FP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OG-13-FP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–13–FP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, F en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 3 in OG13FP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGFP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OGÂ 13Â FP, gebruik dan onderstaande zoekbox: