OJ-40-FT OJ-48-FT

OJ-44-FT: Samro Sr 334

OJ-44-FT Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–44–FT, een Samro Sr 334 Dcp. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 1999. De APK van deze Sr 334 is vervallen op 06-11-2024 (ruim 10 maanden geleden).

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OJ-44-FT?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-44-FT

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Samro
Model Sr 334
Type Dcp
Kenteken OJ-44-FT, OJ–44–FT, OJ 44 FT (gespeld: Otto Jan Vier Vier Ferdinand Theodoor)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 140 cm a. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze Samro Sr 334 Dcp opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 14-10-2013 (bijna 12 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 15-02-2006 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 02-08-1999 (ruim 26 jaar geleden)
Vervaldatum APK 06-11-2024 (ruim 10 maanden geleden)

Tijdlijn van de OJ44FT

02-08-1999 Eerste toelating
15-02-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
14-10-2013 Huidige aanvang tenaamstelling
16-09-2021 Vorige vervaldatum apk
27-09-2022 Vorige vervaldatum apk
27-10-2023 Vorige vervaldatum apk
06-11-2024 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Samro Sr 334 Dcp opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 26.550 kg
Massa leeg voertuig 7450 kg
Toegestane maximum massa voertuig 34.000 kg
Wielbasis 900 cm
Lengte voertuig 1385 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 34.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Samro Sr 334 Dcp opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Samro Sr 334 Dcp opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Samro Sr 334 Dcp opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Samro Sr 334 Dcp opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 13.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Samro Sr 334 Dcp opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Samro Sr 334 Dcp opvragen

APK-gebreken van de OJ44FT

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

16-09-2020 10:30 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname

Schades bekijken van deze Samro Sr 334 Dcp.

Bijwerkdatum OJ-44-FT

De gegevens van deze Samro Sr 334 Dcp met kenteken OJ44FT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Samro Sr 334 Dcp?

Schadeverleden van de OJ 44 FT

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1999? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ44FT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sr 334 Dcp (OJ44FT)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-44-FT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–44–FT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MJ-44-FT, een Honda Cbx 750 fii motorfiets uit 1989.
  2. Verandering op plek 1: VJ-44-FT, een Mercedes-benz 410 D-xi bedrijfsauto uit 1990.
  3. Verandering op plek 2: OL-44-FT, een Broshuis 1adu-28 oplegger uit 2013.
  4. Verandering op plek 3: OJ-34-FT, een Pacton T3-010 oplegger uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: OJ-54-FT, een Broshuis 2 connect-5akcc oplegger uit 2006.
  6. Verandering op plek 4: OJ-42-FT, een Pacton T3-010 oplegger uit 2006.
  7. Verandering op plek 4: OJ-45-FT, een Pacton T3-010 oplegger uit 2006.
  8. Verandering op plek 5: OJ-44-DT, een Schmitz S01 oplegger uit 2006.
  9. Verandering op plek 5: OJ-44-KT, een D-tec Ft-43-03v oplegger uit 2006.
  10. Verandering op plek 6: OJ-44-FS, een Groenewegen Dro-12-20 oplegger uit 2006.
  11. Verandering op plek 6: OJ-44-FV, een Knapen K200 oplegger uit 2006.

Meer kentekens met O, J, F en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, F en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 4 in OJ44FT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJFT-kentekens.

Meer Samro Sr 334 Dcp op voertuig-zoeker.nl

Samro Sr 334 Dcp opleggers

drie Samro Sr 334 Dcp opleggers
Bekijk Samro Sr 334 Dcp opleggers.
drie Samro Sr 334 opleggers
Bekijk Samro Sr 334 opleggers.
251 Samro opleggers
Bekijk Samro opleggers.

Samro Sr 334 Dcp voertuigen met gesloten opbouw

één Samro Sr 334 Dcp voertuig met gesloten opbouw
Bekijk Samro Sr 334 Dcp voertuig met gesloten opbouw.
één Samro Sr 334 voertuig met gesloten opbouw
Bekijk Samro Sr 334 voertuig met gesloten opbouw.
69 Samro voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Samro voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Samro zijn: Samro St39wgra, Samro St39wgre, Samro St39wgwe, Samro St39mh en Samro Sr 233.