OJ-47-FF OJ-50-FF

OJ-48-FF: Samro Sr334dcp

OJ-48-FF Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–48–FF, een Samro Sr334dcp. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 1999. De APK van deze Sr334dcp is vervallen op 10-07-2020 (ruim 5 jaar geleden).

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OJ-48-FF?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-48-FF

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Samro
Model Sr334dcp
Kenteken OJ-48-FF, OJ–48–FF, OJ 48 FF (gespeld: Otto Jan Vier Acht Ferdinand Ferdinand)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 140 cm a. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze Samro Sr334dcp opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 14-10-2013 (bijna 12 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 19-01-2006 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 02-08-1999 (ruim 26 jaar geleden)
Vervaldatum APK 10-07-2020 (ruim 5 jaar geleden)

Tijdlijn van de OJ48FF

02-08-1999 Eerste toelating
19-01-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
14-10-2013 Huidige aanvang tenaamstelling
10-07-2020 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Samro Sr334dcp opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 26.550 kg
Massa leeg voertuig 7450 kg
Toegestane maximum massa voertuig 34.000 kg
Wielbasis 900 cm
Lengte voertuig 1375 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 34.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Samro Sr334dcp opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Samro Sr334dcp opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Samro Sr334dcp opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Samro Sr334dcp opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 13.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Samro Sr334dcp opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Samro Sr334dcp opvragen

Bijwerkdatum OJ-48-FF

De gegevens van deze Samro Sr334dcp met kenteken OJ48FF (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Samro Sr334dcp?

Schadeverleden van de OJ 48 FF

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1999? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ48FF weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sr334dcp (OJ48FF)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-48-FF. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–48–FF één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MJ-48-FF, een Yamaha Xj 900 f motorfiets uit 1989.
  2. Verandering op plek 2: OH-48-FF, een Pacton T3-002 oplegger uit 2003.
  3. Verandering op plek 2: OK-48-FF, een Schmitz Scs 24/l-13.62 e db(s01) oplegger uit 2008.
  4. Verandering op plek 3: OJ-38-FF, een Renders Roc 16.27 oplegger uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: OJ-68-FF, een Pacton T3-018 oplegger uit 2006.
  6. Verandering op plek 4: OJ-47-FF, een Samro Sr334dcp oplegger uit 1999.
  7. Verandering op plek 5: OJ-48-GF, een Tracon uden To.1727 oplegger uit 2006.
  8. Verandering op plek 6: OJ-48-FD, een Ligthart 1812 szd oplegger uit 2006.
  9. Verandering op plek 6: OJ-48-FG, een D-tec Ft-43-03v oplegger uit 2006.

Meer kentekens met O, J, F en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, F en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 8 in OJ48FF vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJFF-kentekens.

26 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

02-08-1999 (ruim 26 jaar geleden):
  1. OF-24-ZY: Vogelzang Vo1 stg 12 9
  2. OG-07-BJ: Spitzer Bnsk 27
  3. OG-08-BJ: Veldhuizen P29-2
  4. OG-09-BJ: Veldhuizen P29-2
  5. OG-10-BJ: Veldhuizen P29-2
  6. OG-11-BJ: Veldhuizen P29-2
  7. OG-12-BJ: Veldhuizen P29-2
  8. OG-17-BJ: Bulthuis Tata 14
  9. OG-21-BJ: Lako T345
  10. OG-25-BJ: Netam-fruehauf Oncrk 22 110a
  11. OG-30-BJ: Veldhuizen P27-3
  12. OG-31-BJ: Veldhuizen P27-3
  13. OG-34-BJ: H.t.f. Hzp 20d
  14. OG-35-BJ: Jumbo Do 270.vn
  15. OG-38-BJ: H.t.f. Hzp 20d
  16. OG-41-BJ: Draco Txa 122
  17. OG-42-BJ: Veldhuizen P27-3
  18. OG-50-BJ: Zie bijzonderheden Opl 55
  19. OG-51-BJ: Zie bijzonderheden Opl 55
  20. OG-52-BJ: H.t.f. Hzct 20d
  21. OG-55-BJ: Kuiper Opl
  22. OG-69-LD: Zie bijzonderheden -
  23. OJ-27-DR: Schmitz S01
  24. OJ-40-KG: Samro Sr334dcp
  25. OJ-44-FT: Samro Sr 334 Dcp
  26. OV-63-SZ: Trailor Trailor

Meer Samro Sr334dcp op voertuig-zoeker.nl

Samro Sr334dcp opleggers

negen Samro Sr334dcp opleggers
Bekijk Samro Sr334dcp opleggers.
251 Samro opleggers
Bekijk Samro opleggers.

Samro Sr334dcp voertuigen met gesloten opbouw

negen Samro Sr334dcp voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Samro Sr334dcp voertuigen met gesloten opbouw.
69 Samro voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Samro voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Samro zijn: Samro St39wgra, Samro St39wgre, Samro St39wgwe, Samro St39mh en Samro Sr 233.