OJ-73-FL OJ-76-FL

OJ-75-FL: Samro Sr334dcp

OJ-75-FL Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–75–FL, een Samro Sr334dcp. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 1999. De APK van deze Sr334dcp vervalt op 18-11-2025 (over ruim 2 maanden).

Wat wil je doen met OJ-75-FL?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-75-FL

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Samro
Model Sr334dcp
Kenteken OJ-75-FL, OJ–75–FL, OJ 75 FL (gespeld: Otto Jan Zeven Vijf Ferdinand Lodewijk)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 140 cm a. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze Samro Sr334dcp opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 06-11-2013 (bijna 12 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 01-02-2006 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 04-06-1999 (ruim 26 jaar geleden)
Vervaldatum APK 18-11-2025 (over ruim 2 maanden)

Tijdlijn van de OJ75FL

04-06-1999 Eerste toelating
01-02-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
06-11-2013 Huidige aanvang tenaamstelling
30-09-2021 Vorige vervaldatum apk
11-10-2022 Vorige vervaldatum apk
13-10-2023 Vorige vervaldatum apk
18-10-2024 Vorige vervaldatum apk
18-11-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Samro Sr334dcp opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 26.550 kg
Massa leeg voertuig 7450 kg
Toegestane maximum massa voertuig 34.000 kg
Wielbasis 900 cm
Lengte voertuig 1385 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 34.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Samro Sr334dcp opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Samro Sr334dcp opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Samro Sr334dcp opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Samro Sr334dcp opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 13.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Samro Sr334dcp opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Samro Sr334dcp opvragen

APK-gebreken van de OJ75FL

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

30-09-2020 12:21 Scherpe delen aan buitenzijde

Schades bekijken van deze Samro Sr334dcp.

Bijwerkdatum OJ-75-FL

De gegevens van deze Samro Sr334dcp met kenteken OJ75FL (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Samro Sr334dcp?

Schadeverleden van de OJ 75 FL

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1999? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ75FL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sr334dcp (OJ75FL)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-75-FL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–75–FL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MJ-75-FL, een Yamaha Xv 750 virago motorfiets uit 1989.
  2. Verandering op plek 1: RJ-75-FL, een witte Ford Escort 1.3 cl personenauto uit 1987.
  3. Verandering op plek 2: OH-75-FL, een Tracon uden To.1.5-4 oplegger uit 2003.
  4. Verandering op plek 2: OK-75-FL, een Broshuis 2 connect-2akcc oplegger uit 2008.
  5. Verandering op plek 3: OJ-65-FL, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2006.
  6. Verandering op plek 3: OJ-85-FL, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2006.
  7. Verandering op plek 4: OJ-74-FL, een Knapen K 200 oplegger uit 2006.
  8. Verandering op plek 4: OJ-76-FL, een Samro Sr334dcp oplegger uit 1999.
  9. Verandering op plek 5: OJ-75-DL, een System trailers Prs27 oplegger uit 2006.
  10. Verandering op plek 5: OJ-75-GL, een Welgro 97 wsl 43-32 oplegger uit 2006.
  11. Verandering op plek 6: OJ-75-FK, een Lag O-3-39 01 oplegger uit 2006.
  12. Verandering op plek 6: OJ-75-FN, een D-tec Ft-43-03v oplegger uit 2006.

Meer kentekens met O, J, F en L

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, F en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 5 in OJ75FL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJFL-kentekens.

8 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

04-06-1999 (ruim 26 jaar geleden):
  1. OF-29-ZF: Groenewegen Dro-12-20
  2. OF-31-ZF: Groenewegen Dr0 12 27
  3. OF-32-ZF: Groenewegen Dro-10-10 B
  4. OF-33-ZF: Groenewegen Dro-10-10 B
  5. OF-34-ZF: Groenewegen Dro-10-10 B
  6. OF-35-ZF: Groenewegen Dro-10-10 B
  7. OF-38-ZF: Pacton Tbz 232
  8. OJ-05-HP: Samro Sr334dcp

Meer Samro Sr334dcp op voertuig-zoeker.nl

Samro Sr334dcp opleggers

negen Samro Sr334dcp opleggers
Bekijk Samro Sr334dcp opleggers.
251 Samro opleggers
Bekijk Samro opleggers.

Samro Sr334dcp voertuigen met gesloten opbouw

negen Samro Sr334dcp voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Samro Sr334dcp voertuigen met gesloten opbouw.
69 Samro voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Samro voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Samro zijn: Samro St39wgra, Samro St39wgre, Samro St39wgwe, Samro St39mh en Samro Sr 233.