Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Samro |
Model | St39wgpe |
Kenteken | OK-68-GS, OK–68–GS, OK 68 GS (gespeld: Otto Karel Zes Acht Gerard Simon) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk v. achteras |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. In lange en zware voertuigcombinaties |
Schadeverleden | Schades van deze Samro St39wgpe opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 07-02-2008 (bijna 18 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 07-02-2008 (bijna 18 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 04-01-2008 (bijna 18 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 22-02-2026 (over bijna 6 maanden) |
Tijdlijn van de OK68GS |
|
04-01-2008 | Eerste toelating |
07-02-2008 | Eerste tenaamstelling in nederland |
07-02-2008 | Huidige aanvang tenaamstelling |
03-01-2022 | Vorige vervaldatum apk |
17-01-2023 | Vorige vervaldatum apk |
13-02-2024 | Vorige vervaldatum apk |
22-02-2025 | Vorige vervaldatum apk |
22-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Samro St39wgpe opvragen |
Laadvermogen | 32.430 kg |
Massa leeg voertuig | 6570 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 39.000 kg |
Wielbasis | 901 cm |
Lengte voertuig | 1395 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 39.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Samro St39wgpe opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Samro St39wgpe opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Samro St39wgpe opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze Samro St39wgpe opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.200 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Samro St39wgpe opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Samro St39wgpe opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
03-01-2020 13:05 | Band beschadigd |
03-01-2020 13:05 | Koppelingspen te veel gesleten |
03-01-2020 13:05 | Remonderdelen te veel gecorrodeerd |
23-12-2020 15:17 | Achterlicht werkt niet (goed) |
23-12-2020 15:17 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
23-12-2020 15:17 | iom keurmeester steekproefcontrolerapport niet ondertekend i |
17-01-2022 10:28 | Schokdemper werkt niet (goed) |
17-01-2022 10:28 | Veerbevestiging ondeugdelijk |
13-02-2023 16:08 | Schokdemper werkt niet (goed) |
13-02-2023 16:08 | Achterlicht werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze Samro St39wgpe.
De gegevens van deze Samro St39wgpe met kenteken OK68GS (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK68GS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OK-68-GS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–68–GS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, G en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 8 in OK68GS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKGS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OKÂ 68Â GS, gebruik dan onderstaande zoekbox: