Het kenteken van deze Samro St39wgra (OJ22FN) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Samro |
Model | St39wgra |
Kenteken | OJ-22-FN, OJ–22–FN, OJ 22 FN (gespeld: Otto Jan Twee Twee Ferdinand Nico) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 310 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Samro St39wgra opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 08-03-2022 (bijna 3½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 02-02-2006 (bijna 20 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 25-01-2006 (bijna 20 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 29-11-2021 (bijna 4 jaar geleden) |
Tijdlijn van de OJ22FN |
|
25-01-2006 | Eerste toelating |
02-02-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
02-01-2015 | Vorige aanvang tenaamstelling |
29-11-2021 | Huidige vervaldatum apk |
08-03-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Samro St39wgra opvragen |
Laadvermogen | 32.380 kg |
Massa leeg voertuig | 6620 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 39.000 kg |
Wielbasis | 878 cm |
Lengte voertuig | 1394 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 39.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Samro St39wgra opvragen |
Exportindicator | Ja |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Nee |
Schadeverleden | Schades van deze Samro St39wgra opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.200 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Samro St39wgra opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Samro St39wgra opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
29-11-2018 14:50 | Ontwateringsventiel op reservoir werkt niet goed |
29-11-2018 14:50 | Band beschadigd |
29-11-2018 14:50 | Hulpbalk gescheurd |
29-11-2018 14:50 | (Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd |
29-11-2018 14:50 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
18-11-2019 16:15 | Band beschadigd |
18-11-2019 16:15 | Drukreservoirs ondeugdelijk, beschadigd, verroest of lek |
18-11-2019 16:15 | Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
18-11-2019 16:15 | Hulpbalk gescheurd |
18-11-2019 16:15 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Schades bekijken van deze Samro St39wgra.
De gegevens van deze Samro St39wgra met kenteken OJ22FN (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 01-04-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ22FN weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-22-FN. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–22–FN één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, F en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 2 in OJ22FN vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJFN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OJÂ 22Â FN, gebruik dan onderstaande zoekbox: