OG-78-51 OG-78-95

OG-78-70: Scheuerle Koppelingssectie

OG-78-70 Op deze pagina vind je alle informatie over OG–78–70, een Scheuerle Koppelingssectie. Het is een voertuig uit een speciale groep uit 1987. De APK van deze Koppelingssectie is vervallen op 15-04-1988 (ruim 37 jaar geleden).

Wat wil je doen met OG-78-70?

infoverkopentools

Specificaties van de OG-78-70

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Speciale groep (voertuig uit een speciale groep)
Merk Scheuerle
Model Koppelingssectie
Kenteken OG-78-70, OG–78–70, OG 78 70 (gespeld: Otto Gerard Zeven Acht Zeven Nul)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. tegen voorste dwarsbalk
Schadeverleden Schades van deze Scheuerle Koppelingssectie opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 04-09-2003 (ruim 22 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 15-04-1987 (ruim 38 jaar geleden)
Datum eerste toelating 15-04-1987 (ruim 38 jaar geleden)
Vervaldatum APK 15-04-1988 (ruim 37 jaar geleden)

Tijdlijn van de OG7870

15-04-1987 Eerste tenaamstelling in nederland
15-04-1987 Eerste toelating
15-04-1988 Huidige vervaldatum apk
04-09-2003 Huidige aanvang tenaamstelling
24-07-2007 Vorige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Scheuerle Koppelingssectie opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 14.260 kg
Massa leeg voertuig 3740 kg
Toegestane maximum massa voertuig 18.000 kg
Breedte voertuig 274 cm
Technische maximale massa voertuig 18.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Scheuerle Koppelingssectie opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Scheuerle Koppelingssectie opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Scheuerle Koppelingssectie opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Schadeverleden Schades van deze Scheuerle Koppelingssectie opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 18.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Scheuerle Koppelingssectie opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Scheuerle Koppelingssectie opvragen

Bijwerkdatum OG-78-70

De gegevens van deze Scheuerle Koppelingssectie met kenteken OG7870 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Scheuerle Koppelingssectie?

Schadeverleden van de OG 78 70

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1987? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG7870 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Koppelingssectie (OG7870)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OG-78-70. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Meer kentekens met O en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7, 8, 7 en 0 in OG7870 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OG-kentekens.

Één andere oplegger van dezelfde datum eerste toelating

15-04-1987 (ruim 38 jaar geleden):
  1. ZZ-81-54: Scheuerle Pk 30.2.2

Meer Scheuerle Koppelingssectie op voertuig-zoeker.nl

Scheuerle Koppelingssectie opleggers

één Scheuerle Koppelingssectie oplegger
Bekijk Scheuerle Koppelingssectie oplegger.
172 Scheuerle opleggers
Bekijk Scheuerle opleggers.

Scheuerle Koppelingssectie speciale groep voertuigen

één Scheuerle Koppelingssectie voertuig uit een speciale groep
Bekijk Scheuerle Koppelingssectie voertuig uit een speciale groep.
175 Scheuerle speciale groep voertuigen
Bekijk Scheuerle speciale groep voertuigen.

De meest verkochte oplegger-modellen van Scheuerle zijn: Scheuerle L2pe2m, Scheuerle L2pe3m, Scheuerle Eurocompact fl02, Scheuerle L2pe4m en Scheuerle Lo sup 1003t4.