Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Schmitz cargobull |
Model | N/a |
Kenteken | OL-66-NL, OL–66–NL, OL 66 NL (gespeld: Otto Lodewijk Zes Zes Nico Lodewijk) |
Type | SKO 24 |
Uitvoering | A13 |
Typegoedkeuringsnummer | nl*2001/116*0286*04 |
Variant | 255O2 |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 50000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 04-01-2012 (bijna 14 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 04-01-2012 (bijna 14 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 04-01-2012 (bijna 14 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 24-02-2026 (over bijna 6 maanden) |
Tijdlijn van de OL66NL |
|
04-01-2012 | Eerste tenaamstelling in nederland |
04-01-2012 | Eerste toelating |
04-01-2012 | Huidige aanvang tenaamstelling |
18-02-2022 | Vorige vervaldatum apk |
18-02-2023 | Vorige vervaldatum apk |
20-02-2024 | Vorige vervaldatum apk |
22-02-2025 | Vorige vervaldatum apk |
24-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Laadvermogen | 34.521 kg |
Massa leeg voertuig | 7479 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Wielbasis | 901 cm |
Lengte voertuig | 1390 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 6 |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
03-02-2020 16:03 | Achteruitrijlicht werkt niet (goed) |
03-02-2020 16:03 | Retroreflector vertoont gebrek |
03-02-2020 16:03 | Band onvoldoende profiel |
03-02-2020 16:03 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
03-02-2020 16:03 | Luchtlekkage systeemfunctionaliteit aangetast |
18-02-2021 14:48 | Band beschadigd |
22-02-2024 12:16 | Achterlicht werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze Schmitz cargobull N/a.
De gegevens van deze Schmitz cargobull N/a met kenteken OL66NL (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2012? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL66NL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OL-66-NL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–66–NL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, N en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 6 in OL66NL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLNL-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OLÂ 66Â NL, gebruik dan onderstaande zoekbox: