Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Geconditioneerd voertuig |
Merk | Schmitz cargobull |
Model | N/a |
Kenteken | OL-70-PD, OL–70–PD, OL 70 PD (gespeld: Otto Lodewijk Zeven Nul Pieter Dirk) |
Type | SKO 24 |
Uitvoering | A13 |
Typegoedkeuringsnummer | nl*2001/116*0286*04 |
Variant | 260O2 |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 51264 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 22-02-2012 (bijna 14 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 22-02-2012 (bijna 14 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 22-02-2012 (bijna 14 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 22-02-2026 (over bijna 6 maanden) |
Tijdlijn van de OL70PD |
|
22-02-2012 | Eerste tenaamstelling in nederland |
22-02-2012 | Eerste toelating |
22-02-2012 | Huidige aanvang tenaamstelling |
22-02-2022 | Vorige vervaldatum apk |
22-02-2023 | Vorige vervaldatum apk |
22-02-2024 | Vorige vervaldatum apk |
22-02-2025 | Vorige vervaldatum apk |
22-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Laadvermogen | 33.264 kg |
Massa leeg voertuig | 8736 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Wielbasis | 891 cm |
Lengte voertuig | 1400 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 6 |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
11-01-2019 16:31 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
11-01-2019 16:31 | Retroreflector vertoont gebrek |
11-01-2019 16:31 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
11-01-2022 12:30 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
04-01-2023 15:00 | Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
04-01-2023 15:00 | Achterlicht werkt niet (goed) |
29-01-2024 15:49 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
29-01-2024 15:49 | Achterlicht werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze Schmitz cargobull N/a.
De gegevens van deze Schmitz cargobull N/a met kenteken OL70PD (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2012? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL70PD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OL-70-PD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–70–PD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, P en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 0 in OL70PD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLPD-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OLÂ 70Â PD, gebruik dan onderstaande zoekbox: