Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gecond. met temperatuurreg. (geconditioneerd voertuig met temperatuurregeling) |
Merk | Schmitz cargobull |
Model | N/a |
Kenteken | OP-13-BP, OP–13–BP, OP 13 BP (gespeld: Otto Pieter Één Drie Bernard Pieter) |
Type | SCB*S3B |
Uitvoering | 42BH4B0G0 |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0152*07 |
Variant | 04VLN |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 50000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 10-02-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 10-02-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 10-02-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 10-02-2026 (over ruim 5 maanden) |
Tijdlijn van de OP13BP |
|
10-02-2016 | Eerste tenaamstelling in nederland |
10-02-2016 | Eerste toelating |
10-02-2016 | Huidige aanvang tenaamstelling |
10-02-2022 | Vorige vervaldatum apk |
10-02-2023 | Vorige vervaldatum apk |
10-02-2024 | Vorige vervaldatum apk |
10-02-2025 | Vorige vervaldatum apk |
10-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Laadvermogen | 33.389 kg |
Massa leeg voertuig | 8611 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Wielbasis | 891 cm |
Lengte voertuig | 1404 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
04-01-2021 11:04 | Retroreflector ontbreekt |
05-01-2022 12:11 | Band beschadigd |
05-01-2022 12:11 | Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd |
05-01-2022 12:11 | Hulpbalk gescheurd |
11-01-2023 13:20 | Retroreflector ontbreekt |
02-01-2024 11:54 | Koppelingspen te veel gesleten |
02-01-2024 11:54 | Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd |
02-01-2024 11:54 | Hulpbalk gescheurd |
Schades bekijken van deze Schmitz cargobull N/a.
De gegevens van deze Schmitz cargobull N/a met kenteken OP13BP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP13BP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-13-BP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–13–BP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, B en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 3 in OP13BP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPBP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 13Â BP, gebruik dan onderstaande zoekbox: