Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gecond. zndr temperatuurreg. (geconditioneerd voertuig zonder temperatuurregeling) |
Merk | Schmitz cargobull |
Model | N/a |
Kenteken | OP-15-BL, OP–15–BL, OP 15 BL (gespeld: Otto Pieter Één Vijf Bernard Lodewijk) |
Type | SCB*S3B |
Uitvoering | 42BH0B1G0 |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0152*07 |
Variant | 05VLN |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend voertuig: 30000 kg - max. massa middenas geremd: 20000 kg Afstand hart koppeling tot hart koppeling: 1040 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 02-03-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 02-03-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 02-03-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 02-03-2026 (over bijna 6 maanden) |
Tijdlijn van de OP15BL |
|
02-03-2016 | Eerste tenaamstelling in nederland |
02-03-2016 | Eerste toelating |
02-03-2016 | Huidige aanvang tenaamstelling |
02-03-2022 | Vorige vervaldatum apk |
02-03-2023 | Vorige vervaldatum apk |
02-03-2024 | Vorige vervaldatum apk |
02-03-2025 | Vorige vervaldatum apk |
02-03-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Laadvermogen | 34.511 kg |
Massa leeg voertuig | 7489 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Wielbasis | 891 cm |
Lengte voertuig | 1390 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 05 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd zonder temp. regeling |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
25-02-2019 16:37 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Schades bekijken van deze Schmitz cargobull N/a.
De gegevens van deze Schmitz cargobull N/a met kenteken OP15BL (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP15BL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-15-BL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–15–BL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, B en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 5 in OP15BL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPBL-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 15Â BL, gebruik dan onderstaande zoekbox: