Het kenteken van deze Schmitz cargobull N/a (OP22PG) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gecond. met temperatuurreg. (geconditioneerd voertuig met temperatuurregeling) |
Merk | Schmitz cargobull |
Model | N/a |
Kenteken | OP-22-PG, OP–22–PG, OP 22 PG (gespeld: Otto Pieter Twee Twee Pieter Gerard) |
Type | SCB*S3B |
Uitvoering | 42BH0B0G0 |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0152*09 |
Variant | 04VLN |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | op balk v. r. |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 14-05-2024 (bijna 1½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 10-04-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 10-04-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 15-05-2025 (bijna 4 maanden geleden) |
Tijdlijn van de OP22PG |
|
10-04-2017 | Eerste tenaamstelling in nederland |
10-04-2017 | Eerste toelating |
10-04-2017 | Vorige aanvang tenaamstelling |
10-04-2022 | Vorige vervaldatum apk |
10-04-2023 | Vorige vervaldatum apk |
09-11-2023 | Vorige aanvang tenaamstelling |
12-04-2024 | Vorige vervaldatum apk |
14-05-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
15-05-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Laadvermogen | 32.920 kg |
Massa leeg voertuig | 9080 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Wielbasis | 891 cm |
Lengte voertuig | 1404 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Hoogte voertuig | 400 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 6 |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Nee |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
16-02-2021 11:13 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet) |
16-02-2021 11:13 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
21-03-2022 10:36 | Retroreflector vertoont gebrek |
12-04-2023 15:32 | Band onvoldoende profiel |
Schades bekijken van deze Schmitz cargobull N/a.
De gegevens van deze Schmitz cargobull N/a met kenteken OP22PG (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 17-05-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP22PG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-22-PG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–22–PG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, P en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 2 in OP22PG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPPG-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 22Â PG, gebruik dan onderstaande zoekbox: