Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gecond. met temperatuurreg. (geconditioneerd voertuig met temperatuurregeling) |
Merk | Schmitz cargobull |
Model | N/a |
Kenteken | OP-27-NP, OP–27–NP, OP 27 NP (gespeld: Otto Pieter Twee Zeven Nico Pieter) |
Type | SCB*S3B |
Uitvoering | 42BH0B1G0 |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0152*09 |
Variant | 04VLN |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | op balk v. r. |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 51317 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 09-09-2024 (bijna 1 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 24-02-2017 (bijna 9 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 24-02-2017 (bijna 9 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 26-02-2026 (over bijna 6 maanden) |
Tijdlijn van de OP27NP |
|
24-02-2017 | Eerste tenaamstelling in nederland |
24-02-2017 | Eerste toelating |
24-02-2017 | Vorige aanvang tenaamstelling |
24-02-2022 | Vorige vervaldatum apk |
24-02-2023 | Vorige vervaldatum apk |
24-02-2024 | Vorige vervaldatum apk |
09-09-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
26-02-2025 | Vorige vervaldatum apk |
26-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Laadvermogen | 33.317 kg |
Massa leeg voertuig | 8683 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Wielbasis | 891 cm |
Lengte voertuig | 1404 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Hoogte voertuig | 400 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
27-12-2019 15:48 | Wiel of band niet goed afgeschermd |
15-01-2021 15:01 | Band beschadigd |
Schades bekijken van deze Schmitz cargobull N/a.
De gegevens van deze Schmitz cargobull N/a met kenteken OP27NP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP27NP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-27-NP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–27–NP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, N en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 7 in OP27NP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPNP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 27Â NP, gebruik dan onderstaande zoekbox: